KvaddadPadda Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 pink floyd - the wall Det är en platta, annars. Om jag får be. En mycket bra sådan. En av de bästa plattorna jag vet. Nu är du en upplyst one. ------------------------- Audioslave - Show Me How to Live SÅJÄVLATUNGT! -------------------------- By the way, så kommer Milburn med en ny platta den 24:e september. Kommer bli najs. Eller har den läckt, kanske? Jävla OiNK-are. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Det är en platta, annars. Om jag får be. En mycket bra sådan. En av de bästa plattorna jag vet. Nu är du en upplyst one.-------------------------Audioslave - Show Me How to LiveSÅJÄVLATUNGT!--------------------------By the way, så kommer Milburn med en ny platta den 24:e september. Kommer bli najs. Eller har den läckt, kanske? Jävla OiNK-are.jo jag vet,men hela skivan är värd att lyssna på.[quote Redigerad 23 augusti, 2007 av chosen_one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Zombie - The Cranberries Redigerad 23 augusti, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 The Strokes - Take it or Leave it Längar tillbaka till New York... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Bullet for My Valentine - All These Things I Hate Bullet for My Valentine - Hands Of Blood Bullet for My Valentine - 4 Words (To Choke Upon) Redigerad 23 augusti, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Bullet for My Valentine - Hans Of Blood Haha, ser framför mig en blodig 50-årig man. Nåja, förstog att du skrev fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Skillet- Rebirthing Att kristen alternativ rock kunde vara så bra visste jag inte förens en av mina polare tipsade mig om det här bandet och den här låten. Sjukligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Nightwish - Sahara http://www.youtube.com/watch?v=FkBYsQcU_sw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Justin timberlake - Summerlov (remix) (ft. Fabolous) Grym remix, lite tillagda drums av Swizz Beatz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Zombie - The Cranberries Kan den på gitarr nu. Jävligt lätt men skön att spela. Interpol - Rest My Chemistry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 peter frampton - do you feel like we do. han får gitarren att prata,de som har spelat guitar hero har kanske hört den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Kan den på gitarr nu. Jävligt lätt men skön att spela. Och jag kan den på piano! (eller kunde) Red Hot Chili Peppers - The Power of Eqaulity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Sean Kingston - Kingston Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Tenacious D- Beezleboss (The final showdown) Grym, flummig och rolig på samma gång. Beelzeboss: YES YOU ARE FUCKED, SHIT OUT OF LUCK! NOW I'M COMPLETE AND MY COCK YOU WILL SUCK! THIS WORLD WILL BE MINE, AND YOUR FIRST IN LINE! YOU BROUGHT ME THE PICK AND NOW YOU SHALL BOTH DIE! Tenacious D: (JB) Waaait Waaait Waaait you mother-fucker we challenge you to a rock off, (BOTH) Give us one chance to rock your socks off Beelzeboss: FUCK! FUCK! FUUUCK, THE DEMON CODE PREVENTS ME, FROM DECLINING A ROCK OFF CHALLENGE! WHAT ARE YOUR TERMS? WHAT'S THE CAAATCH? Tenacious D: (JB) If we win, you must take your sorry ass back to hell and also you will have to pay our rent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 VNV Nation - Entropy http://www.youtube.com/watch?v=LFMtD7D7Isw (Skit i själva videon. Anime skiten är bara medföljande för att låten inte har någon riktig musikvideo.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 The Prodigy - Breathe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 The Killers - This river is wild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 (redigerad) The Killers - Sam's Town Bara för att. Redigerad 24 augusti, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Frank Zappa - Don't Eat The Yellow Snow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 The picture says it all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts