Mark Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 (redigerad) Machinae Supremacy - Machinae Prime Perfekt att lyssna på när man lirar fantasy-spel! Föresten, hur uttalas Machinae? Makina? Jag säger "Mäschinej" - Soilwork - Stabbing the Drama Jag har börjat lyssna på Soilwork igen, Svensk Death Metal när den är som bäst! Redigerad 15 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Flashdance - She's A Maniac Episk om man blandar den med American Pie och Stiffmeister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Starship Troopers - Main Theme Fy fan. En av filmvärldens mest mäktiga låtar, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Those Dancing Days - Hitten Those Dancing Days - Those Dancing Days http://www.myspace.com/thosedancingdays Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Svensk Death Metal när den är som bäst! Melodisk! --- Låt: Pigs (Three Different Ones) Artist: Pink Floyd Album: Animals Kommentar: 11 minuter grismusik skriven av Waters. Har förresten insett att Pink Floyd och jag har samma initialer. Heftisch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Before The Dawn - Gehenna Låt från Before The Dawns första EP, otroligt stor skillnad mot det är nu. Väldigt speciell låt, synthljudet och growlet skär sig så rejält så det blir riktigt bra. Finsk Melodic Death Metal när den är som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Megaherz - 5. März Låten i Naruto-tribute <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Foo Fighters - The Pretender Deras nya singel, Zeppelin inspirerad, låten bygger upp höga förväntningar på den nya plattan Echoes, Silence, Patience & Grace som kommer 26:e september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 (redigerad) Red Hot Chili Peppers - Tell Me Baby Haft den på hjärnan hela dagen lång. EDIT: Dumt jävla tips när jag tänker efter. Redigerad 15 augusti, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Popsicle - Not forever Kom på att jag kanske borde sprida lite Popsicle-glädje så jag inte sitter ensam med den. Tror denna låt är bra att börja med om man vill lyssna på dem. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Melodisk! Melodic Death/Gothenburg - Modern Rock Dismember - I Saw Them Die Bra Old School Döds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 G-Unit - We On Some Shit (Cam,Fat Joe diss) Början av detta beat, beroendeframkallande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 B R A V E R Y - Rat In The Walls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Bravery - Rat In The Walls Tror den heter Run In The Walls... i alla fall heter min version det. (från bonus-CD:n till senaste plattan) --- Hm. Tips. Något annat än Pink Floyd nu. Det får bli J.J. Cale - It's Hard To Tell. Gav farsan en platta med Cale och Clapton i födelsedagspresent, ska snatta den vid tillfälle och se om det är något att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Tror den heter Run In The Walls... i alla fall heter min version det. (från bonus-CD:n till senaste plattan)Har hört det, är osäker. Jättebra i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 The Sounds - Night After Night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 The Killers - Midnight Show Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Maud Lindström - Vacker vid Vatten http://web.comhem.se/~u65500827/bilder/konsrockny.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Ska ta och tipsa om ett band: Starting line. Bra punkpop som får en på grymt bra humör! Riktig sommarmusik, om jag får säga det själv. Får ta och be speciellt Nor_adde, Weener, Kicken och Lajnux (Säg till om jag har glömt någon) och alla andra för mig välkända punkrockare på forumet att lyssna på dom någon gång. Riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 The Ordinary Boys - Robots and Monkeys Vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts