Spam Snuten Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 The Ordinary Boys - Just A Song Äntligen har jag fattat hur bra deras Over The Counter Culture är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 SKa bort ett tag på obestämt tid imorgon så jag passar på att tipsa om flera låtar Shebang - Romeo (Skön låt, lite punk över den) - YouTube Shebang - Crash (Även denna är lite småskön med inslag av punk) - YouTube Moby - Lift Me Up (Bra låt. Moby är alltid bra) - YouTube [*] Dr.Dre Feat. Eminem - Forget About Dre ( Väldigt bra hiphop [Rap]- låt) - YouTube [*] Kent - Max 500 (Kent med sina texter är oemotståndliga) - YouTube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Den och Time Honoured Tradition är deras bästa, lätt Everything Is Average Nowadays! Shebang - Romeo (Skön låt, lite punk över den) - YouTube Shebang - Crash (Även denna är lite småskön med inslag av punk) - YouTube --- Artist: Pink Floyd Låt: Not Now John Album: The Final Cut Kommentar: Lite rockigare än resten av plattan. Satt och lyssnade på Pink Floyd och kollade MacGyver hela natten. Det var en upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Everything Is Average Nowadays! --- Du bara gnäller på mig hela tiden Holl keft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Du bara gnäller på mig hela tiden Holl keft! Jaak err das mobber! --- Jag har en Pink Floyd-period just nu, så har svårt att tipsa om annat. Men Dire Straits - Romeo and Juliet [Live] från Sultans of Swing-samlingen är verkligen... vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 The Rakes - When Tom Cruise Cries Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Har lyckats få tag på den andra halvan av mitt tredje Songs: Ohia-album. Helt jävla bisarrt svårt att få tag på, de är något speciellt. Songs: Ohia - Tigress Songs: Ohia - Back on Top Songs: Ohia - Lioness Songs: Ohia - Blue Chicago Moon Pressar in lite Bright Eyes också. Bright Eyes - Haligh, Haligh, A Lie, Haligh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Pressar in lite Bright Eyes också. Bright Eyes - Haligh, Haligh, A Lie, Haligh Åh, vad bra! Skaffar mig direkt, äntligen tummen ur röven. Bästa albumen? Vad ska jag skaffa? Redigerad 14 augusti, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Åh, vad bra! Skaffar mig direkt, äntligen tummen ur röven. Bästa albumen? Vad ska jag skaffa? Jag är ingen expert direkt, började lyssna relativt nyligen. En kompis slängde ihop en liten gott och blandat-samling bestående av dessa låtar: A Perfect Sonnet Laura Laurent We are Nowhere and it's now. No lies, just love. You will, you will, you will Haligh, haligh, a lie, haligh It's cool, we can still be friends. Och jag antar att albumen som dessa låtar befinner sig på inte heller är så dumma. Albumvis kan jag väl säga att Fevers & Mirrors inte är så dum, och sedan är jag väldigt förtjust i deras julalbum som endast släpptes på internet, den åker fram i vinter kan jag säga! Ska försöka lyssna igenom flera album, men jävlar vad lätt det är att fastna i deppmusikträsket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Jag är ingen expert direkt, började lyssna relativt nyligen. En kompis slängde ihop en liten gott och blandat-samling bestående av dessa låtar: A Perfect Sonnet Laura Laurent We are Nowhere and it's now. No lies, just love. You will, you will, you will Haligh, haligh, a lie, haligh It's cool, we can still be friends. Och jag antar att albumen som dessa låtar befinner sig på inte heller är så dumma. Albumvis kan jag väl säga att Fevers & Mirrors inte är så dum, och sedan är jag väldigt förtjust i deras julalbum som endast släpptes på internet, den åker fram i vinter kan jag säga! Ska försöka lyssna igenom flera album, men jävlar vad lätt det är att fastna i deppmusikträsket. Skaffar diskografin jag Skaffa dig When the president talks to God direkt, riktigt riktigt bra http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_happy.png' alt='^_^'> Sitter bara och lyssnar via Youtbe så länge.. http://youtube.com/watch?v=xFot6SE0MCI "When the President talks to God, Are the conversations brief or long? Does he ask to rape our women's rights? And send poor farm kids off to die? Does God suggest an oil hike? When the President talks to God? When the President talks to God, Are the consonants all hard or soft? Is he resolute on down the line? Is every issue black or white? Does what God say ever change his mind? When the President talks to God? When the President talks to God, Does he fake that drawl or merely nod? Agree which convicts should be killed? Where prisons should be built and filled? Which voter fraud must be concealed? When the President talks to God? When the President talks to God, I wonder which one plays the better cop? "We should find some jobs the ghetto's broke", "No they're lazy George I say we don't, Just give em' more liquor stores and dirty coke", That's what God recommends. When the President talks to God, Do they drink near beer and go play golf? While they pick which countries to invade, Which Muslim souls still can be saved? I guess God just calls a spade a spade, When the President talks to God? When the President talks to God, Does he ever think that maybe He's not? That that voice is just inside his head? When he kneels next to the Presidential bed, Does he ever smell his own bullshit? When the President talks to God? I doubt it. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Skaffar diskografin jag Även jag råkar ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 The Ordinary Boys - Just A Song Äntligen har jag fattat hur bra deras Over The Counter Culture är På tiden Klaxons - Golden Skans -> http://youtube.com/watch?v=sAO1nadsrgQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Även jag råkar ha den Haha. TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 The Libertines - What A Waster Mitt tycke, deras bästa låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Åh. Men du har hört Boten Anna, va? Ååh, vad jag gillar Kaiser Chiefs. Tusen ggr. Basshunter suger röv. Kaiser Chiefs äger däremot. Oh my god är en riktigt härlig en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Flock of Seagulls - I ran (so far away) I walked along the avenue. I never thought I'd meet a girl like you; Meet a girl like you. With auburn hair and tawny eyes; The kind of eyes that hypnotize me through; Hypnotize me through. And I ran, I ran so far away. I just ran, I ran all night and day. I couldn't get away. A cloud appears above your head; A beam of light comes shining down on you, Shining down on you. The cloud is moving nearer still. Aurora borealis comes in view; Aurora comes in view. And I ran, I ran so far away. I just ran, I ran all night and day. I couldn't get away. Reached out a hand to touch your face; You're slowly disappearing from my view; Disappearing from my view. Reached out a hand to try again; I'm floating in a beam of light with you; A beam of light with you. And I ran, I ran so far away. I just ran, I ran all night and day. I couldn't get away. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Flock of Seagulls - I ran (so far away) Åhh, vad bra den ääääär --- Archive - Love Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Iron maiden - Aces high There goes the siren that warns of the air raid Then comes the sound of the guns sending flak Out for the scramble we've got to get airborne Got to get up for the coming attack. Jump in the cockpit and start up the engines Remove all the wheelblocks there's no time to waste Gathering speed as we head down the runway Gotta get airborne before it's too late. Running, scrambling, flying Rolling, turning, diving, going in again Run, live to fly, fly to live, do or die Run, live to fly, fly to live. Aces high. Move in to fire at the mainstream of bombers Let off a sharp burst and then turn away Roll over, spin round and come in behind them Move to their blindsides and firing again. Bandits at 8 O'clock move in behind us Ten ME-109's out of the sun Ascending and turning our spitfires to face them Heading straight for them I press down my guns Rolling, turning, diving Rolling, turning, diving, going in again Run, live to fly, fly to live, do or die Run, live to fly, fly to live, Aces high. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 (redigerad) Maud Lindström - Fröken Normal Hon var fett ball på Arvika. Redigerad 15 augusti, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 The Postal Service - Such Great Hights Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts