Kiedis Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Nine Inch Nails - Heresy He sewed his eyes shut because he is afraid to see He tries to tell me what I put inside of me Hes got the answers to ease my curiosity He dreamed up a God and called it christianity Your God is dead and no one cares If there is a hell I will see you there He flexed his muscles to keep his flock of sheep in line He made a virus that would kill off all the swine His perfect kingdom of killing, suffering and pain Demands devotion atrocities done in his name Your God is dead and no one cares Drowning in his own hypocrisy And if there is a hell I will see you there Burning with your God in humility Will you die for this? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Behind Their Eyes - Close Your Eyes http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...riendid=1977157 Redigerad 13 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) All That Remains - Six Redigerad 13 augusti, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Häxor och Porr - Fuck You Glesbygd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Bonde Do Role - Solta O Frango BRAZILBRAZILBRAZILBRAZIL BRAZILBRAZILBRAZILBRAZIL BRAZILBRAZILBRAZILBRAZIL BRAZILBRAZILBRAZILBRAZIL BRAZILBRAZILBRAZILBRAZIL BRAZILBRAZILBRAZILBRAZIL BRAZILBRAZILBRAZILBRAZIL BRAZILBRAZILBRAZILBRAZIL BRAZILBRAZILBRAZILBRAZIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Kobojsarna- Sång om ingenting Det här är en sång om ingenting, så alla brats kan hoppa omkring. E på klubben, dricker skumpa och alla brudar tar på min rumpa. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Kobojsarna- Sång om ingenting Det här är en sång om ingenting, så alla brats kan hoppa omkring. E på klubben, dricker skumpa och alla brudar tar på min rumpa. ... Av ren nyfikenhet.. Har du inte hört den förrens nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Machinae Supremacy - Machinae Prime Perfekt att lyssna på när man lirar fantasy-spel! Föresten, hur uttalas Machinae? Makina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Av ren nyfikenhet.. Har du inte hört den förrens nu? Jag lyssnar normalt sett inte på den sortens musik så svaret på din fråga blir: Ja Humm, för att tillföra något till tråden så får jag väl slänga in Mötley Crüe- Knock em' dead kid nor_adde: Jag säger Matjinäj Redigerad 13 augusti, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Pink Floyd - The Gunner's Dream Sjukt bra låt från The Final Cut-plattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Jag lyssnar normalt sett inte på den sortens musik så svaret på din fråga blir: Ja Åh. Men du har hört Boten Anna, va? Kaiser Chiefs - Modern Way Ååh, vad jag gillar Kaiser Chiefs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Iamerror - Rainbow road never before has beauty been so deceiving except in your eyes "keep on son, don't look back" maybe it was electric but it could've just been a rainbow-flavored reverie walking in a day-glo dreamland together your love is like a drug and how i wish it could've just been us down our dreamland path together i'm on the fucking edge. neon glows, as streetlights fade floating on cloud nine, just to fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Gorgoroth - Possessed By Satan Redigerad 14 augusti, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kaiser Chiefs - Modern Way</SPAN> Ååh, vad jag gillar Kaiser Chiefs. Den och Time Honoured Tradition är deras bästa, lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Jamie T - Sheila ...från debutskivan Panic Prevention. Bra grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Death Cab For Cutie - Transatlanticism <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Lok & Hardcore Superstar - Staden Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Den och Time Honoured Tradition är deras bästa, lätt Jag har svårt att avgöra vilka som är bäst, finns många som är så jävla bra. Men de där två är självklart två av de bästa. Lok & Hardcore Superstar - Staden Göteborg LOK - Tommys Ponny Tro det eller ej, men jag har faktiskt jävligt sköna minnen från den här låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Pink Floyd - Wish You Were Here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kanye West ft. Daft Punk - Stronger Flipsyde - Happy Birthday (ft. t.A.T.u) @ Live Will.I.Am - I Got It From My Mama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts