AngryAxel Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Moneybrother - Positive Vibrations Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Scissor Sisters - She's My Man Hur kan man inte älska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Scissor Sisters - She's My Man Hur kan man inte älska? Hur kan man inte älska den videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Reel Big Fish - Skatanic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Don Omar - Quien la vio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 http://www.nnm.ru/img/gallery/doci/var/vargumor_music-1157659420_i_8740_full.jpg Band: Mayhem Låt: Freezing Moon Genre: Black Metal Album: De Mysteriis Dom Sathanas LYSSNA HÄR!, Introt är så helvetes jävla skön, måste höras! Text: Everything here is so cold Everything here is so dark I remember it as from a dream In the corner of this time Diabolic shapes float by Out from the dark I remember it was here I died By following the freezing moon.. It's night again Night you beautiful I please my hunger On living humans Night of hunger Follow it's call Follow the freezing moon.. Darkness is growing Eternity opens The cemetery lights up again As in ancient times Fallen souls die behind my steps By following the freezing moon.. Introt är så jävla skön, texten o hela sången är skitskön! lirade den med bandet jag spelar i idag skön känsla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 Noumena - Triumph And Loss Har gått varm de senaste dagarna, otroligt härlig refräng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Carpathian Forest - Black Shining Leather Fan, xemetote har ju rätt. Black metal äger!!!! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) The White Stripes - The Hardest Button to Button Redigerad 10 augusti, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Carpathian Forest - Black Shining Leather Fan, xemetote har ju rätt. Black metal äger!!!! ( ) Shit, vilken slö spelning det där såg ut att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 ahh.. Bitpop. Slagsmålsklubben - Tjeckien, Slovakien och Tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 The Pogues - Sally MacLennane Härlig, snabb, irländsk folkrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 The Pogues - Sally MacLennane Härlig, snabb, irländsk folkrock. Jäklar i min räklåda - den var ju riktigt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) ahh.. Bitpop. Slagsmålsklubben - Tjeckien, Slovakien och Tillbaka Ja, den är verkligen underbar. Älskar att den är sådär slö i början och sedan efter två minuter blir det ett jävla ös. 8000 inlägg! Redigerad 10 augusti, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Carpathian Forest - Black Shining Leather Fan, xemetote har ju rätt. Black metal äger!!!! ( ) Ge fan i att hålla på o kalla mig "xemetote" o massa annan jävla skit, och jag vet att du inte gillar black metal men det gör jag så håll käften för helvete Redigerad 10 augusti, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Ge fan i att hålla på o kalla mig "xemetote" o massa annan jävla skit, och jag vet att du inte gillar black metal men det gör jag så håll käften för helvete Jag räknar! Tre svordomar. --------------------------- OOIOO - Asozan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 The Beatles - Help! "Help! I need somebody Help! Not just anybody Help! You know I need someone Help!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Ge fan i att hålla på o kalla mig "xemetote" o massa annan jävla skit, och jag vet att du inte gillar black metal men det gör jag så håll käften för helvete Rätta mig om jag har fel, men var inte den där låten black pervert metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Rätta mig om jag har fel, men var inte den där låten black pervert metal? Vad menar du? Om du menar musikgenre så.. finns det inte direkt nåt som heter så men om du menar Black Metal med perversta texter, nej edit: @P-C: föresten,tack för länken, det var en skön liveversion av låten Redigerad 10 augusti, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 PET SHOP BOYS - LEFT TO My OWN DEVICES FRANKIE KNUCKLES ROYAL PIANO MIX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts