Frenzy Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Låt: The guns of Brixton. Grupp: The Clash. Kommentar: Kolla Frenzy gillar sån musik också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Låt: The guns of Brixton. Grupp: The Clash. Kommentar: Kolla Frenzy gillar sån musik också! Frenzy är konverterad! puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Mr. Motherfucker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Mr. Motherfucker Var kan man få en överblick på deras verk? De är väl pre-Murderdolls, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Var kan man få en överblick på deras verk? De är väl pre-Murderdolls, va? Hmm.. vadå överblick? leta i buskarna.. ja har nästan alla låtar.. fattas typ 5 stycken.. o skivorna vet ja inte vart man kan köpa.. så leta i buskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Enya - May it be Så jävla vacker låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Låt: The guns of Brixton. Grupp: The Clash. Kommentar: Kolla Frenzy gillar sån musik också! Så jeffla bra låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) 2Pac ft. Eazy-E - This is how we do(remix) Game och 50 är med också, men mest av de legenderna. Den är störtskön. Då syftar jag på Tupac och Eazy. =) Redigerad 2 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Så jeffla bra låt! Ja! Sångarens ton i låten är så jävla skön! Men är det Clahs riktiga sångare ller någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Tipsar om...Band: System of A Down Låt: Aerials Skiva:Toxicity Fy h*lvete vad bra dom är!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja! Sångarens ton i låten är så jävla skön! Men är det Clahs riktiga sångare ller någon annan? Det är den riktiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Slipknot - I Am Hated Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Låt: A Likkle Supm Supm Artist: Promoe Album: The Long Distance Runner Skön låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Låt: Shotgun Blues Artist: Guns N' Roses Album: Use Your Illusion II Kommentar: Teehee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Låt: London Calling Grupp: The Clash. Kommentar: Riktigt bra låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Elvis Costello & The Attractions - Waching the detective Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Artist: Muddy Waters Låt: I Got My Mojo Working Album: Något "Best Of", förmodligen... Kommentar: Le serious funk... Text: Got my mojo working, but it just won't work on you Got my mojo working, but it just won't work on you I wanna love you so bad till I don't know what to do I'm going down to Louisiana to get me a mojo hand I'm going down to Louisiana to get me a mojo hand I'm gonna have all you women right here at my command Got my mojo working, but it just won't work on you Got my mojo working, but it just won't work on you I wanna love you so bad till I don't know what to do I got a gypsy woman givin' me advice I got a gypsy woman givin' me advice I got some red hot tips I got to keep on ice Got my mojo working Got my mojo working Got my mojo working ..... But it - uh uh - just won't work on you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Elvis Costello & The Attractions - Waching the detective En av mina absoluta favortilåtar någonsin... ..The Jesus And Mary Chain - Just Like Honey. Kan även tipsa hårt om Gorky's Zygotic Mynci, great : ) Redigerad 3 oktober, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ja! Sångarens ton i låten är så jävla skön! Men är det Clahs riktiga sångare ller någon annan? Jag har för mig att det är Paul Simonon som sjunger? The Coral - Dreaming of you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jag har för mig att det är Paul Simonon som sjunger? ...sant... Topper Headon sjunger på Ivan Meets G.I. Joe... ...fast den är inte värd att rekomendera. Istället rekomenderar jag Murcof! Skön elektronika som gör mina bussfärder till en sorts new-beginning-gymnasieeufori... ? What? ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts