Xemtoth Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Vad var det för bild innan? --- Tips Blockhead - Uncle Tony's Coloring Book (album) Enligt lastfm: chillout downtempo electronic electronica hip hop hip-hop ninja tune trip-hop >> http://www.last.fm/music/Blockhead Sångaren som låg i ett badkar med en kniv i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Sångaren som låg i ett badkar med en kniv i handen How lovely. --- Nej, tacka vet jag The Boy Least Likely To - Fur Soft Fur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Velvet Underground - Candy Says Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Nej, tacka vet jag The Boy Least Likely To - Fur Soft Fur. Visst var det jag som tipsade? Stolt jag blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 (redigerad) Visst var det jag som tipsade? Stolt jag blir. --- Kan väl tipsa om något också. The Mars Volta - Cygnus... Vismund Cygnus Redigerad 6 augusti, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Ozo - Fucking Skjorta (Too Serious) PROMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Ozo - Fucking Skjorta (Too Serious) PROMO Haha, den borde in i Humortråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Pet Shop Boys - Left to my own devices Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Do Make Say Think - You, You're Awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Moonsorrow - Unohduksen Lapsi Åhå.. älska soundet i refrängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Earth, Wind & Fire - Let's Groove Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Hardcore Superstar - Wildboys Hardcore Superstar - My Good Reputation Hardcore Superstar - Cry Your Eyes Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Good Charlotte - Misery Don't you know That misery loves company Yeah I heard That misery was looking for me Happiness, is a face that don't look good on me Yeah I heard That misery comes looking for me Whoa, misery's my company Whoa, misery is looking for me Looking for me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Architecture In Helsinki - Hold Music Från nya plattan. Denna låt är ganska bra alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 The Beatles - Help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Hardcore Superstar - Wildboys Hardcore Superstar - My Good Reputation Hardcore Superstar - Cry Your Eyes Out Äntligen någon som gillar Hardcore Superstar! Tipsar väl om Hardcore Superstar - Blood On Me också då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Äntligen någon som gillar Hardcore Superstar! Tipsar väl om Hardcore Superstar - Blood On Me också då. Japp . Hela deras senaste är ju skitgrym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) Jag satt och funderade på vilken låt jag skulle tipsa om idag, så jag satte på lite musik som jag inte lyssnat på ett tag och hörde denna. The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down Redigerad 7 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 (redigerad) 50 hertz - Sista natten med gänget Vi har tagit studenten! Allt är möjligt, framtiden är öppen för oss! <3 @ovanstående skribent: Älskar den låten! Redigerad 7 augusti, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Foo Fighters - The Pretender Yäääääh. Första singeln från nya plattan. Tungt som jävla... uran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts