KvaddadPadda Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 (redigerad) Audioslave - Like a Stone Redigerad 2 augusti, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Red Hot Chili Peppers - If You Have To Ask (Live Södra Teatern, Sthlm 1999) En av dom bästa versioner jag hört av låten, Johns solo är klockrent, och Johns och Fleas duell är även den jävligt grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Soilwork - Cranking the Sirens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Hard-Fi - Suburban Knights Nytt album på g. ska släppas i September. Kan knappt vänta http://www.myspace.com/hardfi <- titta musikvideo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Hasse "Kvinnaböske" Andersson - Skomagare Anton! "Jag skomagare Anton frågar dig, Elin vill du bli min fru? Du behöver bara svara ja eller nej, men du måste svara nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Tänkte lyssna på lite Insane Clown Posse; vilken skiva ska man ladda ner? Jag har The Great Milenko (vilka låtar är bäst?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Asså, vaffan lizzom, jag bah skiter i att det är typ en kvart kvar tills imorgon! Hot Butter - Popcorn. 70-tals-originalet! <3!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Tänkte lyssna på lite Insane Clown Posse; vilken skiva ska man ladda ner? Jag har The Great Milenko (vilka låtar är bäst?) Har inte lyssnat på dem på rätt länge, men båda The Wraith-plattor är bra. Tanka bara inte deras äldsta skivor, de är vanlig gangsta rap ("Intelligence & Violence", "Dog Beats"). Bizaar och Bizzar är bra. The Amazing Jeckel Brothers är bra, likaså The Ringmaster. Håll dig dock borta från nya plattan (The Tempest), den är riktigt dålig och inte särskilt ICP:ig, IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Lyssnar på albumet: Are you Shplonged? och.. Det är nog det mest intressanta jag har hört. Jag vet inte om jag tycker om det eller ej. :s P-C är allt en mystisk typ. Daft Punk - Television Rules The Nation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Before the Dawn - Disappear Är väll den tredje låten jag tipsar med Before the Dawn. Helt sjukt bra band, bland de bästa banden jag vet om. Denna låt är lätt en av de bästa, refrängen är så underbar. Inhale Breath inside infected air Airborn cancer spreading everywhere Starting to tear apart Apart from flawless shell it´s in our hearts Disease that has been brought to a fine art We unleashed The flames of the end Empyrium within Is burning like pyre We set the heaven on fire Today I feel I wish to disappear Leave without a trace Wish to become A transparent one A ghost under the sun Betray Broken trust you can´t repair We´re just victims There´s no one to blame First rule in this game You play Hide and seek of predators and preys Our true nature Revealed in godless ways Lyssna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Blackmore's night - cartouche Skön låt imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 The Shins - Australia Älska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Bloc Party - Rhododendron Från Another Weekend In The City EP:n. Ååh, fan vad bra den är, hela plattan. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 In Flames - Only for the weak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Lyssnar på albumet: Are you Shplonged? och.. Det är nog det mest intressanta jag har hört. Jag vet inte om jag tycker om det eller ej. :s P-C är allt en mystisk typ. Daft Punk - Television Rules The Nation 17årig stockholmsbo som provar LSD och lyssnar på psykadelisk musik - inte särskillt mystiskt --- Tips Herbie Hancock >> http://www.last.fm/music/Herbie+Hancock Bra jazz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 17årig stockholmsbo som provar LSD och lyssnar på psykadelisk musik - inte särskillt mystiskt Tur att jag inte har blivit för stor för mina bryggor än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 The Pigeon Detectives - Romantic Type http://youtube.com/watch?v=g1kKeFWV8Nc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Har nyss fått hem Queens of the stone age's senaste skiva och kan väl rekommendera 3's and 7's vilken jag tycker är den enda vettiga låten på skivan. Tänk att han ska behöva göra en besviken den där Homme. Men men, I'm Designer är också ganska OK. Ska ge skivan mer tid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Bloc Party - Rhododendron Från Another Weekend In The City EP:n. Ååh, fan vad bra den är, hela plattan. <3 Vad är det för EP? Jag trodde att det bara var B-sidor och demos som blev över. The Beatles - Hey Bulldog. Hörde Yellow Submarine-skivan i sin helhet för första gången idag. Den här låten är var den som svängde mest men det var en väldigt bra skiva överlag. Bishop Allen - Click, Click, Click, Click. Väldigt svängig popdänga från en lite halvblek skiva. Deras 12 EP:s förra året verkar ha tröttat ut bandet. Jarvis Cocker - Baby's Coming Back To Me. Pulp-sångaren kan verkligen göra soloskivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Haha, hans pig-squeel låter som en fågel Lyssna!!!!! <------------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts