Maimstream Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Rocket From the Crypt - Eye on You I got an eye on you (I got an eye on you man) I got an eye on you (I got an eye on you man) No matter what you do - no matter what you do I got an eye on you I I I I forty days and thirty winks I can't even tell - what the hell that I think Uh - left to watch with my roving eye. I said you're making me feel like some kinda spy I said these things - to you - you say that it's through I said these things - to you - you say that it's through I said these things - to you - you say that it's through But baby! It hasn't even started (I know you're not a rich man I know that you're not blind But why do you keep on watchin'...) 'Cuz Baby! (yeah?) Baby! (yeah?) You're drivin' me outta my mind. I got an eye on you. I got an eye on you (I got an eye on you man) I got an eye on you (I got an eye on you man) No matter what you do - no matter what you do I got an eye on you I I I I Forty sips and forty drinks I look like a wreck and I know that I stink I can't sleep but I'm in this dream So baby don't slap me and make some scene. I said these things - to you - you say that it's through I said these things - to you - you say that it's through I said these things - to you - you say that it's through But baby! It hasn't even started (I know you're not a rich man I know that you're not blind But why do you keep on watchin'...) 'Cuz Baby! (yeah?) Baby! (yeah?) You're drivin' me outta my mind I got an eye on you (I know you're watchin' me I know you're watchin' me I know what you see I know what you see Don't try and disagree) I got an eye on you. I got an eye on you (I got an eye on you man) I got an eye on you (I got an eye on you man) Redigerad 30 juli, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Maroon 5 - Don't Look Back In Anger Cover från Oasis - Don't Look Back In Anger. Fortfarande grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Patrick Wolf - Overture Vilken man men han var vildare på arvika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Men nej!! NEJ NEJ, hur fan kan du tipsa om den? RixFM är den enda jävla kanalen som går in på radion på mitt jobb, och alla som nånsin lyssnat på radio vet vad det är för skit jag talar om. Så kommer du och TIPSAR om en av årets plågor (han TIPSAR(!!) om den), det borde fan vara skottpengar. Håller med. Gråter blod varje gång jag hör introt till den där låten, det är en av få låtar som får mig att byta radiokanal. Igår när jag var ute och åkte med en polare och den låten börjar spelas på rix så tvingar jag han byta, 10 sek senare så börjar den på Megapol också :) Tack vet jag P3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Tenacious D - The Metal Punk rock tried to kill the metal, but they failed as they were smited to the ground! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Harry Gregson-Williams - The End Music (Vocals by Lisa Gerrard) Man on Fire soundtrack Denna MIXAD med "Harry Gregson-Williams - Una Palabra (Performed by Carlos Varela)"(WARNING: Otroligt SORLIG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Lou Reed - Perfect Day Just a perfect day, You made me forget myself. I thought I was someone else, Someone good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Kollade upp på wikipedia när du skrev det, och den heter ju faktiskt 40'! Jag har alltid trott att den hetat 40 ft. älskar att spela den på Frets on Fire hursomhelst Det är väl klart, jag har koll. ----------------------------------------------- Belle & Sebastian - Funny Little Frog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Jag tror det var menat att vara 'kul'. Precis lika 'kul' som Kebabs kärleksrelation med Günther. Mja, det här börjar bli dåligt för min mentala hälsa tror jag. Men (för att typ försvara mig, eller något) jag måste säga att alla såna där låtar som jag förälskar mig i börjar som flum, och jag lyssnar på dem rätt mycket. Till slut tycker jag ,på riktigt, att de är bra. Tycker faktiskt att låten i fråga (Do You Know?) är jävligt skön den med, älskar när han klämmer i så dant i refrängen! :huh: Nej nu ska jag tipsa om en låt istället. The Killers - Smile Like You Mean It Tyst nu Eudoros. Redigerad 30 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Remix) Småskön låt, som även finns med i GTA IV trailer 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 <br /><font size="3"><font face="Garamond">The Boggs - Arm In Arm (Shy Child Remix)</font></font><br /><br />Småskön låt, som även finns med i GTA IV trailer 2<br /><br /><br /><br /> hörde låten i den trailern, tyckte den verkade svinbra och skaffade den.. inte alls bra i deras egna version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Uriah Heep - Sweet Freedom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 <br /><br /><br /> hörde låten i den trailern, tyckte den verkade svinbra och skaffade den.. inte alls bra i deras egna version "Shy Child Remix" är samma version som i trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Marilyn Manson - This is the new shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) - Young Jeezy - Go Getta - --------------------------- You Kno We Trap All Day, Play All Night, This Is The Life Of A,The life of a, Go Getta, Go Getta, Go Getta, In Da Club you see A Bad Bitch Point Her Out ,Yea you Damn Right Iam a You Damn Right Iam a, Go Getta ,Go Getta, Go Getta! Så Jävla härlig låt alltså! Redigerad 30 juli, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 (redigerad) Mja, det här börjar bli dåligt för min mentala hälsa tror jag. Men (för att typ försvara mig, eller något) jag måste säga att alla såna där låtar som jag förälskar mig i börjar som flum, och jag lyssnar på dem rätt mycket. Till slut tycker jag ,på riktigt, att de är bra. Tycker faktiskt att låten i fråga (Do You Know?) är jävligt skön den med, älskar när han klämmer i så dant i refrängen! :huh: Säga vad man vill om Günther, men en kille med mer självhumor inom musikbranschen måste väl vara svår att hitta? Jag skrattar seriöst åt hans suntrip-video, det kan ju bero på att jag varit vaken sen gryning. Men ändå. Jag tipsar om en riktig klassiker Kvinnaböske - Änglahund "Får man ta hunden med till himmelen" Redigerad 30 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Atmosphere - Fuck You Lucy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 David Bowie - Space Oddity "Ground control to major Tom" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 "Shy Child Remix" är samma version som i trailern. Jo det vet jag, men de har ju klippt i trailern och så. Hela låten är tråkig, menade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 The Beatles - And I Love Her I give her all my love That's all I do And if you saw my love You'd love her too I love her She gives me ev'rything And tenderly The kiss my lover brings She brings to me And I love her A love like ours Could never die As long as I Have you near me Bright are the stars that shine Dark is the sky I know this love of mine Will never die And I love her Bright are the stars that shine Dark is the sky I know this love of mine Will never die And I love her Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts