Mordos Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) http://rapidshare.com/files/44525067/Dia_p...vaegen.mp3.html <- Dia Psalma - Maria Går På Vägen Om det inte är Dia Psalma så är det någon som kan kopiera deras exakta musik, röster och studioljud. Nämen! Redigerad 23 juli, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 http://rapidshare.com/files/44525067/Dia_p...vaegen.mp3.html <- Dia Psalma - Maria Går På Vägen Om det inte är Dia Psalma så är det någon som kan kopiera deras exakta musik, röster och studioljud. Nämen! Hmm.. Fortfarande inte Dia Psalma.. Inte samma sångare, och mkt brusigare ljud än det är på deras standrad inspelningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Green Day - Wake Me Up When September Ends Summer has come and passed The innocent can never last wake me up when september ends --- Letade runt i min Green Day mapp och hittade denna underbara låt. Fantastisk musikvideo måste jag säga. Till musikvideon! Redigerad 23 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Hypocrisy - Warpath Omagahd...i början...så vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Analraped Dwarf - Satan Claus Is Cuming On Town samt Into The Moshpit! www.myspace.com/analrapeddwarf! haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Hypocrisy - Warpath Omagahd...i början...så vackert Peter Tägtgren är ett musikalist geni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Peter Tägtgren är ett musikalist geni. w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Kings Of Leon - Trunk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Gentleman - Dem gone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Danzig - Mother @ YouTube Mother Tell your children not to walk my way Tell your children not to hear my words What they mean What they say Mother Mother Can you keep them in the dark for life Can you hide them from the waiting world Oh mother Father Gonna take you daughter out tonight Gonna show her my world Oh father Not about to see your light But if you wanna find hell with me I can show you what its like Till your bleeding Not about to see your light And if you wanna find hell with me I can show you what its Mother Tell your children not to hold my hand Tell your children not to undesrstand Oh mother Father Do you wanna bang heads with me Do you wanna feel evrything Oh father Not about to see your light And if you wanna find hell with me I can show you what its like Till your bleeding Not about to see your light And if you wanna find hell with me I can show you what its Yea Not about to see your light But if you wanna find hell with me I can show you what its like Till your bleeding Not about to see your light And if you wanna find hell with me I can show you what its like Mother Yea Redigerad 23 juli, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Hmm.. Fortfarande inte Dia Psalma.. Inte samma sångare, och mkt brusigare ljud än det är på deras standrad inspelningar.. http://lyricwiki.org/Dia_Psalma -> "Other Songs" -> Maria Går På Vägen. Google. Hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Danzig - Mother @ YouTube Ingen kan spela den på Guitar Hero och sjunga med så bra som jag. Jag lovar. John Butler - Ocean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Johnny Rebel - - Send´em all back to africa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Ingen kan spela den på Guitar Hero och sjunga med så bra som jag. Jag lovar. Jag kan spela den så bra som dig. Jag lovar. Det vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Pink Floyd - Take It Back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Ingen kan spela den på Guitar Hero och sjunga med så bra som jag. Jag lovar. John Butler - Ocean Men du kan aldrig uppnå samma manlighet som Danzig har. Simon and Garfunkel - The Sound of Silence Hello darkness, my old friend, Ive come to talk with you again, Because a vision softly creeping, Left its seeds while I was sleeping, And the vision that was planted in my brain Still remains Within the sound of silence. In restless dreams I walked alone Narrow streets of cobblestone, neath the halo of a street lamp, I turned my collar to the cold and damp When my eyes were stabbed by the flash of A neon light That split the night And touched the sound of silence. And in the naked light I saw Ten thousand people, maybe more. People talking without speaking, People hearing without listening, People writing songs that voices never share And no one deared Disturb the sound of silence. Fools said i,you do not know Silence like a cancer grows. Hear my words that I might teach you, Take my arms that I might reach you. But my words like silent raindrops fell, And echoed In the wells of silence And the people bowed and prayed To the neon God they made. And the sign flashed out its warning, In the words that it was forming. And the signs said, the words of the prophets Are written on the subway walls And tenement halls. And whisperd in the sounds of silence. Redigerad 23 juli, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 The Sounds - Dance With Me Ruggigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Gentleman - Dem gone. Word. Så ledsen att jag missade dem på Hultsfred. Helt fantastisk spelning hörde jag efteråt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Hypothermia - Själasvälten. Ni missnöjda, ni ledsna, ni besvikna, ni uppgivna. Ni deprimerade, ni hämndlystna och framför allt ni som känner er kvävda av den stora massan av samma munnar som skriker samma budskap, projicerar samma tankar. Alla ni som har samma strävan för att vara en individ i mängden. Alla ni som tror er vara, och som vet med er att just erat liv skiljer sig från just den du just räckte ut ditt finger åt, den stackarn du punkterade och förkastade till den gängse grå massan. Den du aldrig ser dig som en del av men som du ständigt passar in folk i. (välkommen till den grå verklighet som ryms bakom ditt pannben) Orden kan inte förmedla en så fatalt misslyckad illusion vi skapat framför oss. DEN av att vi skulle vara individer, att våran vilja är fri, att vägarna för ditt livsval är oändliga, att bara du ger dig FAN på att något så skall det gå vägen Ni missnöjda, ni ledsna, ni besvikna och ni uppgivna. Det är dödens bädd, det är i skolans korridorer och på jobbets fikarum, det är på bussens skumpiga färd mot staden, det är blicken på hennes släta hy, och handen på din höft, det är där vi konstaterar att vi levt länge, och det är där vi ångrar allt, i eftertänksamhetens skoningslösa grepp. Det är då vi inser att viljan var en illusion och livet en kort parantes av en efterföljande evighet, av just ingenting. Kära vän, Det är tillåtet att vara just Missnöjd, ledsen, besviken och uppgiven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Chicago - 25 or 6 to 4 Klassiker med blåssektion från 1970! Fattar dock inte så mycket av vad texten handlar om. Waiting for the break of day Searching for something to say Flashing lights against the sky Giving up I close my eyes Sitting cross-legged on the floor 25 or 6 to 4! Staring blindly into space Getting up to splash my face Wanting just to stay awake Wondering how much I can take Should I try to do some more 25 or 6 to 4! Feeling like I ought to sleep Spinning room is sinking deep Searching for something to say Waiting for the break of day 25 or 6 to 4 25 or 6 to 4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts