eliizar Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Mando Diao - Welcome Home Luc Robitaille http://www.youtube.com/watch?v=6yJV2-AW1TI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 The Fratellis - Chelsea Dagger Som för övrigt är en grekisk reklamlåt, hörde den på TV där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 The Fratellis - Chelsea Dagger Som för övrigt är en grekisk reklamlåt, hörde den på TV där Din mupp, jag tänkte tipsa om den...nåväl, hela skivan Costello Music är underbar. The Hellacopters - (Gotta Get Som Action) Now! Deras första platta Supershitty To The Max är rå, skitig och jävligt tung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Korn - Evolution Nya plattan ute. Tror den heter Untitled, eller så är det bara ett tillfälligt namn. Inget märkvärdigt med plattan, den här låten funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 The Killers - Read My Mind Ja, jag vet fortfarande att jag är efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Soilwork - Neurotica Rampage Skön låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Korn - Evolution Nya plattan ute. Tror den heter Untitled, eller så är det bara ett tillfälligt namn. Inget märkvärdigt med plattan, den här låten funkar. SOm jag har sett live men ärligt kommer jag inte ihåg småmycket av den, bara att det lär KoRn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 The Smiths - Wonderful Woman Lalalaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Pere Ubu - Final Solution Nån annan som gillar kultbandet Pere Ubu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Pere Ubu - Final Solution Nån annan som gillar kultbandet Pere Ubu? Tror jag har den där faktiskt, ska kolla Edit: Inget som direkt föll mig i smaken =/ Redigerad 20 juli, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Det är över nu En pojke reser till månen En annan, siktar mot solen En tredje, kommer aldrig iväg Han viskar: När natten faller, och du, känner dig frusen, då lever, då finns jag här för dig Det är över nu Men jag kommer ihåg alla dagar med dig Dom är över nu Hör ett bom bom bom som kallar på dig Ibland ser jag dig gå på bussen Ibland ser jag dig på nån gata Och alltid verkar du vara på väg Och dom säger, att du lever ensam Och dom säger, du lyssnar på Elvis Och målar, med sorg i varje färg Det är över nu Men jag kommer ihåg alla dagar med dig Dom är över nu Hör ett bom bom bom som kallar på dig Det är över nu Men jag kommer ihåg en helt annan tid Den är över nu Det hörs en kall, kall vind som sveper förbi Här kommer solen Här kommer en sol som säger: Aldrig mera regn, aldrig mera regn Det är över nu Det är över nu Men jag kommer ihåg alla dagar med dig Dom är över nu Hör ett bom bom bom som kallar på dig Det är över nu Men jag kommer ihåg alla stunder med dig Dom är över nu Hör ett bom bom bom som bankar för dig Det är över nu Det är över nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Pigeon Detectives - i found out http://www.youtube.com/watch?v=-dcybsqwVU8 !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Hatesphere Raunchy Danska Metal band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Regina Spektor - Samson You are my sweetest downfall I loved you first, I loved you first Beneath the sheets of paper lies my truth I have to go, I have to go Your hair was long when we first met Samson went back to bed Not much hair left on his head He ate a slice of wonder bread and went right back to bed And history books forgot about us and the bible didn't mention us The bible didn't mention us, not even once You are my sweetest downfall I loved you first , I loved you first Beneath the stars came falling on our heads But there just soft light, there just soft light Your hair was long when we first met Samson came to my bed Told me that my hair was red He told me i was beautiful and came into my bed Oh I cut his hair myself one night A pair of dull scissors and the yellow light And he told me that I'd done alright and kissed me till the morning light, the morning light and he kissed me till the morning light Samson came back to bed not much hair left on his head Ate a slice of wonderbread and went right back to bed Oh, we couldn't bring the columns down Yeah we couldn't destroy a single one And history books forgot about us And the bible didn't mention us, not even once You are my sweetest downfall I loved you first Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Oh yesch! Vanishing System - Tomhetens Famn. Är inte mycket för melodöds vanligtvis, men detta är fan grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Band: Hobgoblin Låt: The HomoGoblinz Genre: Vettefan En låt Frenzy har gjort så jävla skön i heder till goaste ölen HobGoblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Band: Hobgoblin Låt: The HomoGoblinz Genre: Vettefan En låt Frenzy har gjort så jävla skön i heder till goaste ölen HobGoblin Frenzy FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Jag är bara tvungen att tipsa om denna old school hip-hop-whatever låten. Jävligt skön! De La Soul - Me, Myself and I från The Best Of skivan. Myspace : http://www.myspace.com/delasoul Redigerad 21 juli, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Min videolista över de tio bästa rock-låtarna från the 70's hittar ni här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Ojsan blada ihop låtarna lite. Regends Of Funk - Rage Against The Machine The Legion of Doom - at your funeral for a friend (Saves the Day) Om någon annan har några låtar Regends of Funk/The Legion Of doom Så Pm:a Redigerad 21 juli, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts