Tweak Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Mm! absoulut en av de bästa låterna men jag kan inte välja ut någon "bästa" låt, de har för många! Mjo visst är det svårt, särskilt från första som har sjukt bra låtar men From the ritz to the rubble är ändå bäst. Tipsat om hela albumet So this is Great Britain med The Holloways. Hade missat det totalt och hörde hos en kompis istället, sen ser man att KalleR har lyssnat på den utan att säga till.. dålig stil Bra är det i alla fall! Edit: äh vad snackar jag om både ärrtvå och KalleR hade tipsat om det. Redigerad 19 juli, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Decapitated - The First Damned. Skitgrym polsk döds! Och se så unga dem var när de gjorde (enligt mig) en av världens bästa dödsplattor! Redigerad 19 juli, 2007 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Keane - Untitled 1 Deras bästa? Most likely. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Division Of Laura Lee - Trapped In Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 The Shins - When I Goosestep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 The Shins - When I Goosestep På vilken platta ligger den? ------------------------------------- Mark Knopfler - What It Is Chesse-us. Har fått dras med farsans evinnerliga Dire Straits/Mark Knopfler-spelande genom mina dagar. Men hey, jag klandrar honom inte, det är riktigt bra. Rekommenderar er att skaffa Mark's soloalbum Sailing to Philadelphia och Golden Heart, om ni inte redan har dem. Gubben vet hur man smeker en gura. Boo-yaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 På vilken platta ligger den? Wicker Park Soundtrack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Norther - Frozen Angel Härlig melodeath från Finland. Tack för tipset Bra låt! --- Linkin Park - Shadow Of The Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Keane - Can't Stop Now Redigerad 19 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Rammstein - Stripped! \m/ \m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Decapitated - The First Damned. Skitgrym polsk döds! Och se så unga dem var när de gjorde (enligt mig) en av världens bästa dödsplattor! Ja fyfan Decapitated är bland dem bästa Death metal banden, sjukt bra, måste tipsa Way To Salvation, fick den förövrigt av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Woods Of Infinity - Kärlek Och Vänskap. Innan ni klagar på något: "Woods of Infinity is about pride, arrogance and intelligence. We do not play and record music for the masses. A select few will like us, and we certainly prefer quality over quantity." Jag satt för en stund sedan i full irritation och i krävande syrebrist i bastund och betraktade ollonkanten som syntes genom förhuden. Deprimerad och så obalanserad tänkte jag vad som någonsin skulle kunna bli till ur min bleka, tama kuk? Ingen hora i världen (eller bortom) skulel väl i sunt tillstånd låta mig tömma min sperma i hennes urinsår? Knappast! Jag har redantänkt ut att enda sättet att få fram mina demonembryon skulle vara att våldta en psykiskt svag (Helst väldigt ung) flcika och sen under grova hot om, minst sagt dödliga , vedergällningar tvinga henna att föda MINA gullungar. Ondskan skall forskrida, min vilja kommer att bli. Det finns ingen kärlek. Det människokreaturet upprepande uppfattar som kärlek är egentligen en stor svaghet, en idiotisk lögn, skapt att förvilla den taktiska och faktiska människan. Flickvän? Hah! vilket skrattretande nonenstrams. Kamrat, oj vad fint. Alla "vänner" är ifrågasättande, konvexa ynkelhjärnor placerade av villfarelsens oljeinsmorda hand, i falskhetens perfekt utformade fåtölj - fortfarande flagnande av Herrens sädpolish. Whiskeyn river mig obönhörligt i halsen. Rinner ner och gör strupen levande. Pillar in i fumlighetens och måldevetenhetens komplicerade nyckel i hjärnans ofögätna utrymmen. Släpper ner mig i förvirringens men, samtidigt som den definitiva klarhetens pyramidgångar. Kom, alkohol. Du Cellutolånare. Som får mig att se mitt liv som det är. Du ljuger inte. MIn hjärna kan inte ljuga för mig själv? I Bastun - jag undrar tomt hur mitt fortplantningsorgan (utan att ha uppfyllt den självklaraste uppgiften) kommer att ligga i min likkista eller hur den kommer att luta när jag skjutsas in i krematorieugnens eld. får en makber. men förtjusande, idé. Kanske kan jag innan min död av en söt flicka ordna så att min absurda, skryngkliga, krympta hjärna kan förtäras av henne och hennes vänninor mot en summa pengar. kanske inte. Måste jag dö i deras närvaro då? Jag är så unik. Vacker. Evigt oförstådd. Jag är motbjudnande, osocial, hjärnskadad, schizofren, personlighetsklyven, oälskad, odiagnosticerad. ett fall i en folder i en journal. Psykologer, terapueter (anhöriga) obdoucenter - HEJ! nog kan jag göra allt. Ingenting är omöjligt. Jag gör inget . Jag försöker inte i överhuvud taget. Långsamt låter jag det jag har i mig fräta bort det human i mig. Det som kanske skulle kunna göra mig till en accepterad person, Det förtvinar av orsaker som finns på ett bortglömt onåbart plan. Dolt. Här är någonting som försöker ropa efter hjälp fortfarande finss så skriver jag. Vem är du som läser det här? Det enklaste jag har att säga dig är gratulationer till din plats på jorden. Jag har ingen. Å, som jag önskar att jag låg på ett långt skötbord bland flickor och pojkar. Och hade en ny möjlighet. GRYM TEXT! Kopierade texten från någon lyricssida, därför den är full av stavfel och annat skit. Redigerad 19 juli, 2007 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Mando Diao - Mr Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 The Dandy Warhols - Mohammed Bra, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Laakso - Norrköping Att jag missat denna låt! Fan vad bra de var när de spelade denna på Arvika. Vilket jävla drag det blev! Det härliga var att typ 1/3 var Norrköpinsbor. ROCK ON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Mando Diao - Mr Moon En av två låtar med Mando Diao Jag har hört, gillar den. ---- Skillet - Whispers in the dark Skön låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Måste tipsa om Sonic Syndicate. Hela deras nya album är ju gudomligt bra! Metal när det är som bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 G-Unit - In the club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Bruno Hansen - Bedrövelsens Tidevarv ------------- Omtalad sångare i äldre dagar av alla möjliga skäl, och det förstår jag. Men den här låten gillar jag extremt mycket, har även funnits med vid en del bortaresor med Gnaget osv. (låten har inget med fotboll eller AIK att göra). Slänger även in en bit av texten i min signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Måste tipsa om Sonic Syndicate. Hela deras nya album är ju gudomligt bra! Håller med -delvis.- Det låter nästan identiskt som In Flames. Enda nackdelen med det. Men håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts