Spam Snuten Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Coldplay - Daylight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Nine Inch Nails - The Mark Has Been Made Har ingen sång men det är en härlig låt. De flesta som har hört den undrar även vilka det är som har gjort den. Med tanke på att det är en av de 3 temalåtarna i Man on Fire filmen. Snuskigt grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 OK GO - Oh Lately It's So Quiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 --> Caramell - Caramelldansen (Speedycake Remix) <-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) The Detroit Cobras - As Long as I Have You Från nya plattan Tied & True, grymt bra. *edit* Bonustips Cha Cha Twist Med gästspel av Jack och Meg Whit från White Stripes (rödluvan och vargen) Redigerad 8 juli, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 White man came across the sea, He brought us pain and misery. He killed our tribes, he killed our creed, He took our game for his own need. We fought him hard, we fought him well, Out on the plains we gave him hell. But many came, too much for Cree, Oh will we ever be set free? Riding through dustclouds and barren wastes, Galloping hard on the plains. Chasing the redskins back to their holes, Fighting them at their own game. Murder for freedom, a stab in the back. Women and children and cowards attack. Run to the hills, run for your lives. Run to the hills, run for your lives. Soldier blue in the barren wastes, Hunting and killing for game. Raping the women and wasting the men, The only good Indians are tame. Selling them whisky and taking their gold, Enslaving the young and destroying the old. Run to the hills, run for your lives. (repeat to end) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 OK GO - Invincible Kolla på videon. Bland de bästa jag sett. OK GO vet verkligen hur man gör musikvideos som folk gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 The Used - Hospital FAN VA BÄST LÅT Jag är kär i den Before I cross my heart and hope to die at all Take off my mask and leave the lies to the liars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Paolo Nutini Alloway Grove Coming home again to see a girl thats prettier than a diamond in the sun oh what fun! I wonder if she's been naked in her room since i've been gone I wonder if she's said to them as she said to me before however much you use me baby, come on use me more however much you use me baby, come on use me more getting off the train to see a girl thats sweeter than an apple picked from Adam's tree oh glory be! and I wonder if she's been pressed against an unfamiliar wall and said to all those men as she said to me before however much you want me, I swear i'll make you want me more however much you want me, I swear i'll make you want me more and more and more and more la-la-la, la la la la arriving at the door just to be told that the girl i'm missing has been in London for a while no more northern skies for her they say she's left a letter up the stair for everyone it's pinned against her bedroom door for all the world to see and she says however much I love you, you will always love me more however much I love you, you will always love me more and I guess it's true however much she loves me I will always love her more la-la-la la la la la I'll love you more and more, I'll love you more I'll love you more and more, I'll love you more I'll love you more and more, I'll love you more I'll love you more and more, I'll love you more and more and more.... ---- Hörde denna på Live Earth igår. Gillar den skarpt. Redigerad 8 juli, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Guyz Nite - Die Hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Soilwork - Nerve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 OK GO - Invincible Kolla på videon. Bland de bästa jag sett. OK GO vet verkligen hur man gör musikvideos som folk gillar. OK GO - Here it goes again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Svartkraft - Marscherande mot den svarta gryningen Black Metal är den onda pesten Som slukar kristi hjärta Jag är Satans svärd Ett vapen för hans mörka majestät Pulserande, brännande, ditt rikes essens Satan, jag ger mig själv till dig Min förtrollade själ är ditt vapen i strid Pärleporten skakar tills den ej längre står Legioner marscherar mot den svarta gryning Eld i himmlen, hevlete på jord En himmel färgad röd av änglarnas blod Mitt hat brinner svart, mina broar brända Dena väg är icke vald Det var ödet. Depressive black metal, låter dock inte så på texterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Depressive black metal, låter dock inte så på texterna Nej, jag blev verkligen tokglad av texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Soledad Brothers - Mean Ol Toledo Härlig bluesrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Ett litet udda tips; Lyssna på P3 Live ikväll klockan 21, The Raconteurs spelas. http://sr.se/p3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Svartkraft - Marscherande mot den svarta gryningen Första raden där var ju sanning. Näääeee... Yahay, Flashbacksmilies. The Velvet Underground - European Son. John Cale sa det bäst; "we broke every fucking rule we could." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Hultsfreds campets mest spelade låt: The View - Same Jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Nej, jag blev verkligen tokglad av texten. Det jag mende var att det var mera satanistisk text än depressiv text:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts