kattälskaren Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Mötley Crüe - Kickstart my heart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Mötley Crüe - Kickstart my heart ------------------- Blood Stain Child - Hyper Sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Porcupine Tree - Shesmovedon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Mötley Crüe - Kickstart my heart Roligt att någon tar upp min favoritlåt. Älskvärd är allt jag kan säga. Brownsville Station- Question of temperature Mörk 70-tals blues. En av deras bättre låtar. Obeskrivlig. Def Leppard- Rock of ages Det var ifrån Rock of ages som the Offspring "lånade" "Gunter gliben glaben globen" i introt till Pretty fly for a white guy. Redigerad 6 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Inte hört låten, men jag gillar faktiskt Pain! http://www.myspace.com/officialpain så lyssnar du på Zombie Slam där. Tycker vanligtvis inte om Pain, men den där Zombie Slam svängde som fan, sen så brukade jag älska goth, tycker rösten i den påminner lite om The 69 Eyes/Deathstars. Repugnant - Hungry are the Damned Riktig skön Death metal, typiskt sent 80 tal, rekommenderas varmt Redigerad 7 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Ministry - Worm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Måste bara tipsa en till låt, med Peter Tägtgren på Vocals, då han var sångare i Bloodbath. Riktigt skön Death Metal, Bloodbath skapades i syftet att ta tillbaka old school death metal Lyssna på den här http://www.myspace.com/bloodbathband Bloodbath - Eaten I've had one desire since I was born To see my body ripped and torn To see my flesh devoured before my eyes I'm here for you I volunteer as a human sacrifice [CHORUS] Carve me up, slice me apart Suck my guts, lick my heart Chop me up I like to be hurt Drink my marrow and blood for dessert EATEN... My one desire, my only wish is to be-- EATEN... The longer I live the more I'm dying to feel the pain EATEN... I would do anything to be-- EATEN... My one desire, my only wish is to be-- EATEN... I finally found you, my personal slaughter As an appetizer, I let you taste my daughter Call me sick but this is what I need My only purpose here is for you to feed Desecrate me Tear me limb from limb Eviscerate me Chew me to death Redigerad 7 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 I've had one desire since I was born To see my body ripped and torn To see my flesh devoured before my eyes I'm here for you I volunteer as a human sacrifice [CHORUS] Carve me up, slice me apart Suck my guts, lick my heart Chop me up I like to be hurt Drink my marrow and blood for dessert EATEN... My one desire, my only wish is to be-- EATEN... The longer I live the more I'm dying to feel the pain EATEN... I would do anything to be-- EATEN... My one desire, my only wish is to be-- EATEN... I finally found you, my personal slaughter As an appetizer, I let you taste my daughter Call me sick but this is what I need My only purpose here is for you to feed Desecrate me Tear me limb from limb Eviscerate me Chew me to death http://www.youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18 Men snälla lägg ner, det är Death Metal, Gore och Död som teman, så är musiken, så ge bara fan i att hålla på så fort jag tipsar en låt med lite brutalare texter, och nej, det är inte emo Redigerad 7 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18 Hehe, du är verkligen rolig. Nu kanske du kan posta dina gay låtar med Mika istället så kan vi alla rocka till han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Arctic Monkeys - The View From The Afternoon Har totalt fastnat i huvudet på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Men snälla lägg ner, det är Death Metal, Gore och Död som teman, så är musiken, så ge bara fan i att hålla på så fort jag tipsar en låt med lite brutalare texter, och nej, det är inte emo Men för att vara death metal, med gore och döden som tema.. Så håller de ganska intressant lika texter! :3 Hehe, du är verkligen rolig. Nu kanske du kan posta dina gay låtar med Mika istället så kan vi alla rocka till han. Mika - Love Today Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Men för att vara death metal, med gore och döden som tema.. Så håller de ganska intressant lika texter! :3 Mika - Love Today Inte alls i alla fall, väldigt få som använder Gore som teman Redigerad 7 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Snälla hata Mika. Värre artist finns fan inte. Skulle vara BWO i så fall. ACDC- Big Gun En av deras okändare låtar. Var med i Den sista actionhjälten med Schwarzenegger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Snälla hata Mika. Värre artist finns fan inte. Skulle vara BWO i så fall. ACDC- Big Gun En av deras okändare låtar. Var med i Den sista actionhjälten med Schwarzenegger Den är jäkligt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Stoffe - Framtiden Bryr Jag Mig Inte Om. "Hur ska det bli en vacker dag, Janne? Du blir väl samma skit som jag..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Pet Shop Boys - Opportunities I've got the brains, you got the looks Let's make lots of money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Den är jäkligt skön. Antar att du syftar på låten. Jo gitarren i början är skön som f*n. Och hela låten är skön som f*n för den delen också. Ska nu börja med att säga att jag hatar Nazismen och allt som har med den att göra. Men musiken i DJ Adolfs- Heil Hitler är faktiskt grym. Men texten å andra sidan är värd en plats på någon lista över sämsta sångtexter. Idiot som skrivit texten, men han som skrev musiken var något klokare även om han säkert också är nazistjävel. Men som sagt, musiken är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Sonic Syndicate - All About Us Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Sonic Syndicate - All About Us Oh yeah! Deras nya skiva äger fett mycket. Alla låtar är grymt bra. Sonic Syndicate - Psychic Sucicide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts