Xemtoth Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Du måste börja vidga dina vyer om du har planer på att bli ihågkommen som gitarrspelare. Stänger du in dig på black metal kommer du låta precis som alla andra. Du behöver ju inte ens gilla musiken, bara leta runt efter något som är kul att spela. Jag vill inte bli ihågkommen, jag vill inte bli känd, eller jo kanske inom underground musiken men inte annars vill jag det fast jag förstår hur du menar Redigerad 4 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Oomph! - Gott ist ein Popstar. GOTT IST EIN POPSTAR, Und die Show geht los! Hört engelska versionen? Deros engelska är grymt bra för att vara tysk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Venke Knutson - Holiday Svängig låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Jag har inte tipsat på ett tag så jag tar några stycken. Interpol - Pioneer To The Falls. Efter en lyssning låter det hur bra som helst. Kommer förmodligen att köpa på releasedagen om det fortsätter så. Explosions In The Sky - What Do You Go Home To? Otroligt vackert helt enkelt. Post-rock när den är som bäst. CSS - Off The Hook. Intetsägande musik som dock är ganska skön. Landar i posten imorgon, fick skivan billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Saltillo - Giving In Härlig trip-hop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Good Charlotte - Break Apart Heart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 R.Kelly - Rock Star Album: Double Up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Låt: Damage Artist: Blues Explosion Album: Damage Stil: Bluesig pop/rock Kommentar: Fantastisk skön, härligt ljud och skön känsla på hela albumet. Lyssna på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 U2 - Original Of The Species Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Tupac - Staring Through My Rearview Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Drar ett snabbt tips innan jag gå och lägger mig... Kashmir - Miss You Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Morbid Angel - Immortal Rites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Thunder Express - Leaving With Ease Thunder Express är Robert Dahlqvist's soloprojekt (Dahlqvist är gitarrist i The Hellacopters). Det finns två album ute, varav den här låten är från det senaste, Republic Disgrace. Tack till Kiedis för tipset. Redigerad 6 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 50 Cents senaste, http://www.hiphopdx.com/index/audio/id.253...ke-she-wants-it Lyssna, den har jag totalt fått på huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Pain - Zombie Slam Peter Tägtgren's soloprojekt, tycker den låten är rätt skön också, videon är rätt grym också, förövrigt är Peter Tägtgren ett musikalist geni, Han är även sångare i Hypocrisy, klassas som en av sveriges bästa growlare, han growlar dock inte i Pain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Pain - Zombie Slam Peter Tägtgren's soloprojekt, tycker den låten är rätt skön också, videon är rätt grym också, förövrigt är Peter Tägtgren ett musikalist geni, Han är även sångare i Hypocrisy, klassas som en av sveriges bästa growlare, han growlar dock inte i Pain Haha, fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Haha, fy fan. Vad är det för fel nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Pain - Zombie Slam Peter Tägtgren's soloprojekt, tycker den låten är rätt skön också, videon är rätt grym också, förövrigt är Peter Tägtgren ett musikalist geni, Han är även sångare i Hypocrisy, klassas som en av sveriges bästa growlare, han growlar dock inte i Pain Helt klockren låt! Redigerad 6 juli, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Pain - Zombie Slam Peter Tägtgren's soloprojekt, tycker den låten är rätt skön också, videon är rätt grym också, förövrigt är Peter Tägtgren ett musikalist geni, Han är även sångare i Hypocrisy, klassas som en av sveriges bästa growlare, han growlar dock inte i Pain Inte hört låten, men jag gillar faktiskt Pain! Nu ska jag ge er ett riktigt hett skivtips: The Roots - Things Fall Apart http://static.rateyourmusic.com/album_images/2667.jpg Redigerad 6 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Peter, Paul and Mary - Puff the Magic Dragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts