Carlis Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Cornelius Vresswjik - Turistens Klagan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Ison och Fille - Vad E Det För Mode? Ison och Fille - Förståru?! Mycket sköna låtar, trots de aningen hjärndöda titlarna. Redigerad 23 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Cornelis Vreeswijk - Jultomten är faktiskt död Lyssna? Kanske lite fel tid på året, men funkar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Cornelius Vresswjik - Turistens Klagan Cornelis Vreeswijk. --- Tips Mapei - Video Vixens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Iron maiden - fear of the dark (live) Man får nästan rysningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Blur - Parklife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Otep - Ghostflowers Redigerad 24 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 The Beatles - You've got to hide your love away Jag är så jävla insnöad på The Beatles nu...tur att det är sommarlov... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Muse - Plug In Baby Mm, Roskilde om en dryg vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Bob Hund - Tra La La Lilla Molntuss Ha-ha nu har jag gjort det igen jag har varit dum mot mig själv jag är så bra på sånt, eller hur? tralala lilla molntuss... tralala lilla molntuss kom hit skall du få en puss Dom kan klaga om dom vill jag har slutat bry mig om sånt jag är glad att jag finns till det breddar upp min horisont tralala lilla molntuss... tralala lilla molntuss kom hit skall du få en puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Outkast - Ms. Jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Accept - Son of a bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) The Shins - Australia Har spelats mycket The Shins i stugan i helg. Trallat runt på ängen i solen. Låter som en musikvideo till Ida's Sommarvisa. Usch. Redigerad 24 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Outlandish - Walou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 The Brand New Heavies - Dream Come True Underbart dansig låt som har en sån stark och fantastisk refräng. Lyssna in den här låten, och lyssna för guds skull in skivan från den. Nilecity-klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Manu Chao - Mr. Bobby. Underbart med reggae såhär på sommaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Xasthur - Suicide in the dark serenity Påminner mig om gamla stunder, dem stunderna började lyckligt och slutade deprimerande, precis som låten är, skitskön, Xasthur är ett geni på depressive black metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Manu Chao - Mr. Bobby. Underbart med reggae såhär på sommaren! Ja det är det, men Manu är absolut inte Reggae.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Ja det är det, men Manu är absolut inte Reggae.. Det stod så i mina taggar och Wikipedia backar upp mig. Så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Amorphis - Weaving the incantation Härlig låt, speciellt refrängen. Redigerad 24 juni, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts