KvaddadPadda Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Hello Saferide - San Francisco. Har verkligen fastnat för Annika Norlin... Laakso - Right Back At You. Måste ladda inför Luleåkalaset i augusti. Redigerad 15 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Bra!Åhja. --- Stereophonics - Dakota Language. Sex. Violence. Other? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Elliott Smith - A Fond Farewell Elliott Smith - Kings Crossing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Hot Hot Heat - Get in or get out Så lätt deras bästa låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Coldplay - Trouble Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Coldplay - The Scientist Otroligt skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Millencolin - Ray Millencolin - The Ballad Sum 41 - March of The Dogs Skitgoa låtar Millencolin - Birdie, kan vi också slänga in. Redigerad 15 juni, 2007 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Coldplay - The Scientist Otroligt skön låt. Ja, Coldplay gör grymt härliga låtar Hade Coldplay - Warning Sign på huvudet tidigare idag, och kunde inte komma på vilken låt det var. Den är i alla fall helbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Ja, Coldplay gör grymt härliga låtar Hade Coldplay - Warning Sign på huvudet tidigare idag, och kunde inte komma på vilken låt det var. Den är i alla fall helbra Fortsätter med: Coldplay - Yellow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Savi Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Efter en vecka där jag upptäckt band som OOIOO, Deerhoof, Caribou och Broken Social Scene så kan jag tydligen fortfarande bli förälskad. Igår lyssnade jag på artisten Final Fantasys låt This Lamb Sells Condos, och jag är lyrisk utav bara sjutton. Det är så vackert, så vackert, och när jag lyssnar på den är jag inte långt ifrån tårar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Fortsätter med: Coldplay - Yellow Fortsätter med: Coldplay - Don't panic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Art Brut - 18.000 lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Albert Hammond Jr - It Never Rains In Southern California Riktigt 70-tals-hasch-hippie låt, men ack så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) myspace.com/entershikari Kan också passa på att tipsa om bandet Undies! Sköna grabbar! Undies Redigerad 16 juni, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 The Used - The Bird And The Worm Har verkligen börjat gilla detta band. Väldigt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Efter en vecka där jag upptäckt band som OOIOO, Deerhoof, Caribou och Broken Social Scene så kan jag tydligen fortfarande bli förälskad. Igår lyssnade jag på artisten Final Fantasys låt This Lamb Sells Condos, och jag är lyrisk utav bara sjutton. Det är så vackert, så vackert, och när jag lyssnar på den är jag inte långt ifrån tårar. Åh, den var ju riktigt bra --- Stereophonics - Deadhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Savi Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Jag sitter åter igen och lyssnar på låten Zombie av The Cranberries, och, ja, vad ska jag egentligen säga? Den är enormt ljuvlig, enormt läcker, och enormt enorm. Allting faller in rätt i den, det härliga gitarrspelet, texten, och framför allt Dolores O'Riordans röst, som skär som en kniv genom låten. Dolores O'Riordan är helt klart en av de häftigaste vokalisterna som är aktiva idag, och det är ju verkligen bra. http://youtube.com/watch?v=lyp5we2ySDo Åh, den var ju riktigt bra Du lyssnade alltså på den efter att ha läst vad jag skrivit, eller? Redigerad 16 juni, 2007 av Savi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Du lyssnade alltså på den efter att ha läst vad jag skrivit, eller? Japp, tack för tipset --- Razorlight - Don't Go Back to Dalston Lyssnade igenom lite Razorlight idag, förstår inte hur den här låten undgått mig. Helt underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Phil Collins - In The Air Tonight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Milburn - Lipstick Licking. En sådan där skiva som inte är speciell eller udda på något sätt utan bara otroligt bra helt enkelt. KalleR gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts