Frenzy Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Jaja, är inte insatt alls, men tycker det låter konstigt att han har gjort nazistiska uttalanden och varit medlem i nazistiska organisationer, enbart för att provocera. (Wikipedia) ---------------------------------------------------- Åh ja, säger inte att Varg inte är nazist, han har en hel del nazistiska åsikter, men det har inget med musiken att göra.... Wyrd - Daylight Dies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) Skiter fullständigt vad ni säger Jag säger vad jag tycker. Och vad du tycker om det och vad fåglar skiter... Det intresserar mig lika mycket. Blivit anklagad, ja... så om jag blir anklagad för mord och jag de kommer fram till att jag inte gjorde det så är jag en mördare? Precis så det var med Euronymous också då, va? Vad jag vet så vart väl han bara anklagad för att ha sagt att han tänkte mörda Varg? Men självklart så är det upp till var och en om att tro att det var Euronymous som hämtade kniven först eller inte, och vad han gjorde med den. Aja, jag har tjatat nog om det här. Diskutera gärna på om ni vill, dock. För jag orkar verkligen inte att lägga mer energi på sånt här skit. ----------------- Hardcore Superstar - Bag on your Head Redigerad 13 juni, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Band: Burzum Låt: Ea,Lord of the dephs Genre: Black Metal Text: The Head is a Head of a Serpent From its Nostrils Mucus Trickles... The Ears Are those of a Basilisk His Horns Are Twisted into three Curls The Body is a Sun Fish, Full of Stars The Base of His Feet Are Claws His Name Is Sassu Wunnu A Sea Monster. A Form of Ea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Stereophonics Devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 The Connells - '74 '75 Väldigt skön låt. Man minns mitten av 1990-talet när man hör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 (redigerad) Lyssna, mycket bra band!!! (:!!! Through the eyes of the dead@myspace Redigerad 14 juni, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Lyssna, mycket bra band!!! (:!!! Through the eyes of the dead@myspace Killen som sjunger dödar alla låtar ju. Skulle ha varit så jävla bra annars :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Third Eye Blind - Misfits My people are the misfits The ones that don’t fit in with the smile I know it comes within I can see you in the corner laughing When the lightings low (at the after show) They say Tick tick, tell me where the time goes Oh life, you know it moves much too slow Tick tick, tell me where the time goes Tokälskade denna låten när jag var mindre och hittade den igen först idag. Fytusan vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Tokälskade denna låten när jag var mindre och hittade den igen först idag. Hrm...host...ehm... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Elvis Presley - In The Ghetto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Play N Skillz - Who Da Shit feat. Mannie Fresh & Slim Thug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Hrm...host...ehm... (:!!! Du ska då alltid ha uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 (redigerad) Dark Tranquillity - Misery's Crown Årets hittills bästa låt från årets hittills bästa skiva. Denna låt är så sjukt extremt bra. (:!!!http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_smile.png' alt=':)'> Don't bring it Don't bring it Don't bring your misery down on me Don't bring it Don't bring it Don't bring your misery down on me Wear misery's crown Redigerad 14 juni, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Weeping Willows – Blue And Alone Pistvakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Fronda - En Stor Stark Svängig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Har kärat ner mig helt i Stereophonics Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Tasty - skaka Me like De spelade den på Playdio, blev tokig innan jag hittade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Ang. det här med snubben som högg ner en snubbe med 23 hugg - det roligaste är nästan att han heter Varg... coolt Regina Spektor - Fidelity Inte ny, men superbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Linkin Park - Bleed It Out Deras bästa från deras nya IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Linkin Park - Bleed It Out Deras bästa från deras nya IMO. Mmm, utan tvekan. T.I. - Get Ya S*** Together Album: Urban Legend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts