Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Ja det var självförsvar, Euronymous tålde inte att varg fick allas uppmärksamhet så han satte knivjäveln i pannan på honom i självförsvar :shifty:

edit: Han hade planerat att dra ut honom i vildmarken där ingen kunde se och tortera honom i timmar och filma det hela, skulle jag inte tillåta iallfall

Och att det var "självförsvar" kan då diskuteras, då det verkar vara Varg själv som sagt att det var det?

Synd att inte båda två dog.

Och om man hugger någon 23 gånger, oavsett om det är i huvudet eller ej, så är jag ytterst tveksam till att det bara handlar om "självförsvar". ;)

Skulle tro att det räcker med bara ett par knivhugg, speciellt om det nu då är i ryggen eller liknande, så är man nog inte så värst motståndskraftig längre. Och det är självklart DÅ man ska försvara sig för sitt liv, och sätta in 21 till hugg, och sen avsluta med ett i pannan! :ph34r:

Ja för vem vet, han kanske hade HIV och försökta spotta en i ögonen? :teehee:

Som sagt - Jag hade inte haft något emot om det var båda två som slutade som Euronymous.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och att det var "självförsvar" kan då diskuteras, då det verkar vara Varg själv som sagt att det var det?

Synd att inte båda två dog.

Och om man hugger någon 23 gånger, oavsett om det är i huvudet eller ej, så är jag ytterst tveksam till att det bara handlar om "självförsvar". ;)

Skulle tro att det räcker med bara ett par knivhugg, speciellt om det nu då är i ryggen eller liknande, så är man nog inte så värst motståndskraftig längre. Och det är självklart DÅ man ska försvara sig för sitt liv, och sätta in 21 till hugg, och sen avsluta med ett i pannan! :ph34r:

Ja för vem vet, han kanske hade HIV och försökta spotta en i ögonen? :shifty:

Som sagt - Jag hade inte haft något emot om det var båda två som slutade som Euronymous.

Enligt median så högg han honom 23 gånger i ryggen, enligt honom så satte han kniven i pannan, tror ärligt talat mera på Varg i det här fallet då median sade att Vargs barndoms lekar med svärd o grejjer var någon typ av satanistisk ritual o skit

Nargaroth - The day burzum killed mayhem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt median så högg han honom 23 gånger i ryggen, enligt honom så satte han kniven i pannan, tror ärligt talat mera på Varg i det här fallet då median sade att Vargs barndoms lekar med svärd o grejjer var någon typ av satanistisk ritual o skit

Media och media. Det är väl obducenter som tagit fram att han blev huggen 16 gånger i ryggen, två i huvudet och fem i nacken? Jag håller med Eudoras. Vem är mest trovärdig? En man som högg någon 23 gånger i "självförsvar" eller obducenter som sedan skickat vidare informationen till media?

Tipsar om Kanye West - Bittersweet (Feat. John Mayer) och Rufus Wainwright - Hallelujah.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer aldrig lita på någon som dödade en annan med 23 knivhugg, bränt kyrkor och planerat att spränga en annan.

---------------

Weeping Willows - Blue and Alone

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Teddybears Sthlm feat Paola - Yours To Keep

Hade nästan glömt hur bra Rock 'n' Roll Highschool skivan är, fan vad man spelade sönder den sommaren när den kom.

Hohoja. Fast jag kan tyvärr inte hålla med om att Yours to Keep var den bästa låten, hennes röst är ju liksom lite sådär, fast refrängen är ju grymt jävla skön. Nej, låtar som Automatic Lover och Ahead of My Time är plattans guldlåtar, låtar som jag kan sätta mig ner och njuta av, trots att jag hört dom kanske 1000 gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer aldrig lita på någon som dödade en annan med 23 knivhugg, bränt kyrkor och planerat att spränga en annan.

Han har blivit anklagad för att spela nazistisk musik också. Han har/hade mycket för sig den där killen.

--------------------------------------------------

The Shins - Fighting In A Sack

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har blivit anklagad för att spela nazistisk musik också. Han har/hade mycket för sig den där killen.

Blivit anklagad, ja... så om jag blir anklagad för mord och jag de kommer fram till att jag inte gjorde det så är jag en mördare?

----------

Necrophagist - The Stillborn One.

Riktigt skön teknisk döds, har en del av für elise i sig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blivit anklagad, ja... så om jag blir anklagad för mord och jag de kommer fram till att jag inte gjorde det så är jag en mördare?

----------

Necrophagist - The Stillborn One.

Riktigt skön teknisk döds, har en del av für elise i sig. :D

Ja du, välkommen till gtasajten

Svartkraft - Elementens Fall

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, är inte insatt alls, men tycker det låter konstigt att han har gjort nazistiska uttalanden och varit medlem i nazistiska organisationer, enbart för att provocera. (Wikipedia)

----------------------------------------------------

Kaiser Chiefs - Time Honoured Tradition

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor