KalleR Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Death Cab For Cutie - Someday You Will Be Loved. Naaw... Helt underbar. Motherfucker. Bra låt helt klart! fast Death Cab For Cutie - I Will Follow You into the Dark är nog snäppet bättre Redigerad 28 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 The Pretenders - Where Has Everybody Gone, skaffa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Die Happy - Like a flower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Låt: Sedlighetsroteln Artist: Looptroop Album: Sedlighetsroteln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Tupac - Loyal to the game Ghetto Gospel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Akon - Trouble You hear that? Don't trouble nobody. A little dispute can go to a big war. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Bra låt helt klart! fast Death Cab For Cutie - I Will Follow You into the Dark är nog snäppet bättre ...What Sarah Said är en annan låt som har räddat många bussfärder... Ååååh vad Death Cab For Cutie/Postal Service är underbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Bob Dylan - Like A Rolling Stone [Live, London, 1966...] M'kay, och varför är denna version så speciell? Jo, för att Dylan just hade bytt från sin folkrockstil till en mer 'elektrisk' approach med elektroniska instrument. Hans gamla fans tvistade om att detta var ett klokt val, och en ung man i publiken skriker ut, i introt av just denna låt; "JUDAS!" Publiken blir vild, och Dylan svarar lugnt; "I don't believe you... you're a liar," varpå han skriker åt sitt band att de ska "play it fucking loud", och därefter bryter hela paradiset ut i grönska och Dylan tar i från tårna. Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 På tal om Dylan är det någon här som ska på nån av hans konserter i höst? aja lyssna på "Winter in America" av Gil Scott.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 På tal om Dylan är det någon här som ska på nån av hans konserter i höst? Ska försöka ta mig till Globen, men det är ytterst tveksamt att jag lyckas. Ekonomin är all-time low, och biljetterna lär ju gå åt rätt snabbt. Gubben i Månen kanske kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ska försöka ta mig till Globen, men det är ytterst tveksamt att jag lyckas. Ekonomin är all-time low, och biljetterna lär ju gå åt rätt snabbt. Gubben i Månen kanske kan hjälpa mig. Jag skulle inte ha speciell stor tillit till gubben i månen. Den där jäveln har gjort mig besviken många gånger. Men jovars... biljetter blir det nog över... det här landet har glömt bort Dylans storhet. Globen kommer att vara fylld av gubbar och kvinns i 40 till 50 kategorin. Sedan en handfull av upplysta ungdomar som hängt med i svängarna sen dag 1. Jag kommer nog dra till Karlstad, jag är lite nyfiken på varför han skulle vilja vistas i den hålan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 M'kay... jag bor i Stockholm, så att fara ner till Karlstad känns lite over-the-edge. Gargh, jag önskar att jag levde på sextiotalet. Skulle bo i San Francisco, röka på, och smita in på Dylan-gigs. Vad säger jag? Lyssna på Bob Dylan - I Want You. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 På tal om Dylan är det någon här som ska på nån av hans konserter i höst? aja lyssna på "Winter in America" av Gil Scott.... Funderar å dra till nånon konsert med en polare, men det får bli om jag har råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 System of A Down - Legend of Zelda Fruktansvärt roligt att lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Death Cab For Cutie - Someday You Will Be Loved. Naaw... Helt underbar. Motherfucker. Men.. men.. Haha, ja. Den är underbar - hela vägen ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Men.. men.. Haha, ja. Den är underbar - hela vägen ut Indeed. -------------- Dire Straits - Brothers in Arms These mist covered mountains Are a home now for me But my home is the lowlands And always will be Some day you’ll return to Your valleys and your farms And you’ll no longer burn To be brothers in arms Through these fields of destruction Baptisms of fire I’ve watched all your suffering As the battles raged higher And though they did hurt me so bad In the fear and alarm You did not desert me My brothers in arms There’s so many different worlds So many differents suns And we have just one world But we live in different ones Now the sun’s gone to hell And the moon’s riding high Let me bid you farewell Every man has to die But it’s written in the starlight And every line on your palm We’re fools to make war On our brothers in arms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Dave Edmunds - Almost saturday night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Gargh, jag önskar att jag levde på sextiotalet. Skulle bo i San Francisco, röka på, och smita in på Dylan-gigs. Gargh, om man ändå vore så lycklig. San Francisco during the golden years, var verkligen något som skulle vara trevligt att se med egna ögon. Nu finns det bara avdankade hippies med hjärnskador och sjärtgossar kvar i den gyllene staden. Lyssna på The Edgar Winter Group - Free Ride. - Gargh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Queens of the Stone Age - The blood is love (album version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ibland när tillvaron känns jobbig är det skönt att släppa allt och lyssna på och sjunga med i Napoleon XIV's "They are Coming to Take Me Away Ha-Haaa!". Bättre låt om en person som blir galen har jag inte hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts