Carlis Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Burzum - Tomhet Riktig skön Ambient, endast ambient, inga instrument eller sång i det, helt underbar, älskar Burzum's Ambient-låtar Nintendo 8bitars låtarna är också ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Kent - Musik Non-Stop Älska Kent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Static X - Push It Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 (redigerad) Hello Saferide - Valentine's Day Ännu en bra låt från Annika. Låtnamnet är en länk till hennes MySpace där man kan ladda hem låten. Redigerad 11 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Nintendo 8bitars låtarna är också ganska bra Haha? vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 State of Drama - If We Tried Min musiklärares (Sång och gitarr) band. Låten finns att ladda ner här: http://www.stateofdrama.com/ Ta "Media" och sen "Audio". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Haha? vad menar du? Du skrattar när du inte förstår vad han menar? . Sugar Minott - (We've Got A) Good Thing Going Oh we've got a good thing going A real good thing going Yee-ee. Älskar sättet han inte kan uttala "good thing" på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 (redigerad) Du skrattar när du inte förstår vad han menar? . Ja? jag tyckte det lät lite kul det där med nintendo skiten... Redigerad 11 juni, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 State of Drama - If We Tried Min musiklärares (Sång och gitarr) band. Låten finns att ladda ner här: http://www.stateofdrama.com/ Ta "Media" och sen "Audio". Gillade den faktiskt. Instrumentalt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Var och köpte Icky Thump-singeln idag! OCH VILKEN JÄVLA B-SIDA! The White Stripes - Catch Hell Blues Denna är seriöst grymt mycket bättre än Icky Thump. Trummorna, Hollowbodyn, hans jävla röst. Detta är blues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Gillade den faktiskt. Instrumentalt i alla fall. Ja, den är bra. Förresten var han med i Idol 2005. Kom till slutaudition iaf. Emil Gullhamn (Eller, Gullham) heter han, ifall någon minns honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Var och köpte Icky Thump-singeln idag! OCH VILKEN JÄVLA B-SIDA! The White Stripes - Catch Hell Blues Denna är seriöst grymt mycket bättre än Icky Thump. Trummorna, Hollowbodyn, hans jävla röst. Detta är blues. Du vet väl att hela albumet går att få tag på? ----------------------------------------------------------- Tänkte prova på något jag aldrig har lyssnat på tidigare, och det blev: Architecture in Helsinki, som P-C har tipsat lite om. Architecture in Helsinki - The Same Old Innocence Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Du vet väl att hela albumet går att få tag på? Jo fast jag har lovat mig att inte lyssna igenom det innan det kommer, bara singlarna och Rag and Bone som dyker upp i morgondagens NME. Känner mig extra laglig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Sahara Hotnights - Salty Lips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 (redigerad) Haha? vad menar du? Att det lät ganska så lika (menar inte att låten du tipsade om var dålig ) Redigerad 11 juni, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Snook - Har Du Tänkt På Din Egna Begravning? "Tanken har väl snuddat mig men aldrig att den nuddat mig på nåt sätt inte tänkt mig att det skulle va såhär" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Queens of the Stone Age feat Trent Reznor of NIN - Era Vulgaris Deras nya platta med samma namn som Era Vulgaris släpps på onsdag, helvete vad jag längtar, garanterat ett av årets bästa skivsläpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Just nu är det den Holländska metalradion Kink Aardschok som spelas allra mest. Enormt bra musik, 24 timmar om dygnet. Tack Marco/Rasmodeus. - Smashing Pumpkins - Tarantula @ YouTube Finger Eleven - Paralyze @ YouTube Redigerad 12 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 David Bowie - Starman Bra ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Burzum - Det Som En Gang Var Underbart skön Ambient/Black metal låt, för att inte tala om hans röst ,helt otrolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts