eXotic Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Shinehead - A Jamaican In New York O ho I'm an alien. I'm a legal alien. I"m a Jamaican in New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Jag har aldrig förstått det stora med Johnny Cash. Visst, det funkar att lyssna på, för det är visserligen inte dåligt, men jag förstår inte vad som är så bra och speciellt med hans musik. Det samma kan, särskilt med tanke på olika människors olika smak, iofs sägas om vilken jävla artist som helst. --- Johnny Cash - Cocaine Blues Early one mornin' while makin' the rounds I took a shot of cocaine and I shot my woman down I went right home and I went to bed I stuck that lovin' .44 beneath my head Got up next mornin' and I grabbed that gun Took a shot of cocaine and away I run Made a good run but I ran too slow They overtook me down in Juarez, Mexico Late in the hot joints takin' the pills In walked the sheriff from Jericho Hill He said Willy Lee your name is not Jack Brown You're the dirty heck that shot your woman down Said yes, oh yes my name is Willy Lee If you've got the warrant just a-read it to me Shot her down because she made me sore I thought I was her daddy but she had five more When I was arrested I was dressed in black They put me on a train and they took me back Had no friend for to go my bail They slapped my dried up carcass in that county jail Early next mornin' bout a half past nine I spied the sheriff coming down the line Ah, and he coughed as he cleared his throat He said come on you dirty heck into that district court Into the courtroom my trial began Where I was handled by twelve honest men Just before the jury started out I saw the little judge commence to look about In about five minutes in walked the man Holding the verdict in his right hand The verdict read murder in the first degree I hollered Lawdy Lawdy, have a mercy on me The judge he smiled as he picked up his pen 99 years in the Folsom pen 99 years underneath that ground I can't forget the day I shot that bad bitch down Come on you've gotta listen unto me Lay off that whiskey and let that cocaine be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Det samma kan, särskilt med tanke på olika människors olika smak, iofs sägas om vilken jävla artist som helst. Njaaa.. Johnny Cash släpper 200 skivor där alla handlar om samma saker; gamla westernsagor, folk som skjuter annat folk och måste få sitt straff, knark och ett par ämnen till som han tangerar. Instrumenten är alltid samma,samma ackord, nästan samma melodi... [tur att inte Crice är här att flamea mig nu] Edit: Jag fascineras iofs också av Johnny Cash, hans musik och hans liv. Redigerad 8 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Det är inte riktig metal ju. :'( \m/ (x___x) \m/ Det är inte metal över huvud taget om det ska vara rätt. Black Label Society - In This River. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Shinehead - A Jamaican In New York O ho I'm an alien. I'm a legal alien. I"m a Jamaican in New York. Otroligt skön sommarlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) U2 - Beautiful Day Detta måste väl klassas som en av världens bästa finaste låtar Redigerad 8 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Bruce Sprinsteen - The Ghost of Tom Joad Har knarkat den 264626 gånger senaste veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Dragonforce - Fury Of The Storm Dragonforce - Through The Fire And Flames Fett bra låtar med högt tempo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 The Shins - A Comet Appears Ack, A Comet Appears får själen att dansa - Verkligen en magisk låt. Still to come The worst part and you know it There's a numbness In your heart and it's growing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 The Shins - A Comet Appears Ack, A Comet Appears får själen att dansa - Verkligen en magisk låt. Still to come The worst part and you know it There's a numbness In your heart and it's growing Älskar den. The Shins bä... näst bästa låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Falkenbach - Donar's Oak Mmm.. Säkert tipsat denna förr men ack så skön denna låt är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Snowstorm - Sommarnatt Sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret, aha Sommarnatt, det ger en skönare feeling Sommarnatt, när jag glider fram på gatan, aha Sommarnatt i min jättemaskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Älskar den. The Shins bä... näst bästa låt. Vilken är den bästa, enligt dig? Joan As Police Woman - Real Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Vilken är den bästa, enligt dig? Själv tycker jag att "New Slang" är bäst, även om den kanske är lite uttjatad... Men ack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Hatebreed - Doomsayer YÄH MÄN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Det är inte metal över huvud taget om det ska vara rätt. Black Label Society - In This River. Skönt nån som fattar Marduk - The Levelling Dust Riktig skön black metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Orka bry sig vilken genre musik tillhör, jag lyssnar på musik jag tycker är bra oavsett genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Orka bry sig vilken genre musik tillhör, jag lyssnar på musik jag tycker är bra oavsett genre. Jag menade det P-C sade, sade inget ang dig så du behöver inte ta åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Jarvis Cocker - Disney Time. Såg honom på London Live igår. Hade helt missat hur otroligt bra han var. Skitbra skiva. Han är/var sångaren i Pulp om någon har missat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Xzibit - Front Back Såg han på KB i Malmö igår, fett bra låt och vilken bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts