Mathias Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Ja? ni säger så om den musiken jag gillar, då får jag väll för i helvete säga så om eran jävla musik? eller? Visst får du, men när det är av den anledningen känns det lite fjantigt. Breaking Benjamin - Follow me ...jäkla bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Ja? ni säger så om den musiken jag gillar, då får jag väll för i helvete säga så om eran jävla musik? eller? NEJ Mims - This Is Why I'm Hot Jo, den är ju faktiskt bra. Redigerad 7 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 The Used - Liar Liar Älska den låten. Liar! Liar! Pants on fire Liar! Liar! Stop your soul from catching fire fire God and maker, liar! liar! You fucking liar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Billie the Vision & The Dancers - Take Me To The Boats En av de bästa från nya skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Rally - Leif Loket Olsson Jag Saknar Dig <3 Det känns som igår fast det var ivåras, mitt hjärta värker, och ögonen tåras, saknar en bild i min TV-ruta, Leif Loket Olsson du får inte sluta, livet känns tomt nu utan dig, du betyder så jävla mycket för mig, naturlig och rak det var ditt motto, livet är svårt utan BingoLotto, numer är helgen fruktansvört ensam, det går ju inte titta på sesam, de é ju Lasse, de é inte du, Loket kom hit jag vill ha dig här nu, jag minns hur jag satt varje lördag kväll, och du var så folklig, du var så snäll, och kan dela spela och jag spela också, jag gillar dig gärna fasst du är tjock som.. Refräng: Varje steg jag tar, alla långa dar, du finns alltid kvar, du é som min far, Leif jag saknar dig, tänker på dig jämt, saknar dina skämt, och din goa röst lila TV-höst, Leif jag saknar dig Ligger du still när du semestrar, sköter du om dina travhästar, målar du om din sommarstuga, Leif Loket Olsson jag kan inte ljuga, Lasse Kronér är väll helt okej, men han kan aldrig vara som dig, sesam är kass, det är svårt å vinna, sesam kan lika gärna försvinna, och tunnan och hjulet och bingoberra, kommer tillbaka och vi kan vara nära, och spela och ring och kryssa in nummer, en gång vann jag lådan i den låg en hummer, alla fina stunder du gett mig, alla långa timmar jag sett dig, Leif komigen, slit dig från mamsen, så jag får spela på storchansen Refräng2: Varje steg jag tar, alla långa dar, du finns alltid kvar, du é som min far, Leif jag saknar dig, tänker på dig jämt "de va la roligt detta", saknar dina skämt "också väldigt roligt", och din goa röst lila TV-höst, Leif jag saknar dig får jag måste berätta för dig, varje gång jag é i en affär, köper jag en lott "de va la väldigt, väldigt.." Refräng3: varje steg jag tar .."väldigt, väldigt".. alla långa dar, du finns alltid kvar du é som min far, var é vårat lok, ge oss vårat lok (x19) "de va la roligt, da!" i bakgrunden: varje gång jag é i en affär köper jag en lott (2x) "vill du veta vad du har vinnit da?" "en gustavadolfs bakelse, gratis!" "okej da, det var la väldigt bra, då kan vi titta här var du bor, du bor i närke, bra för killarna här då, då öppnar jag lådan här då... mycket mer som många som kan komma hem och måla om tapeterna på dig, det var la väldigt, väldigt, väldigt, väldigt.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Rally - Leif Loket Olsson Jag Saknar Dig <3 Helt fucking underbar! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Hittade lite ny musik idag. Bra band! As blood runs black From autumn to ashes See you next tuesday Our last night och Through the eyes of the dead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Ole Ivars - Får Jeg Knulle Deg Johanne Norskt dansband! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 The Dead 60s - Ghostfaced Killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Ja? ni säger så om den musiken jag gillar, då får jag väll för i helvete säga så om eran jävla musik? eller? Nej. Du får inte vara med och leka. Queen- Fat Bottomed Girls Hittade min gamla Queen skiva idag. Den här låten är så snuskigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Trivium - Pull Harder on the Strings of Your Martyr. Mycket bra låt, tycker jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Killswitch Engage - My Curse @ YouTube I watched you walk away Helpless, with nothing to say I strain my eyes Hoping to see you again This is my curse (the longing) This is my curse (time) This is my curse (the yearning) This is my curse There is love burning to find you Will you wait for me? Will you be there? Your silence haunts me But still I hunger for you This is my curse (the wanting) This is my curse (time) This is my curse (the needing) This is my curse There is love burning to find you Will you wait for me? Still I want And still I ache But still I wait To see you again Dying, inside, these walls (2x) And I see your face in these tears? In these tears And I see your face... There is love (8x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Johnny Cash - Hurt I hurt myself today To see if I still feel I focus on the pain The only thing that's real The needle tears a hold The old familiar sting Try to kill it all away But I remember everything [Chorus:] What have I become My sweetest friend Everyone I know goes away In the end And you could have it all My empire of dirt I will let you down I will make you hurt I wear this crown of thorns Upon my liar's chair Full of broken thoughts I cannot repair Beneath the stains of time The feelings disappear You are someone else I am still right here [Chorus:] What have I become My sweetest friend Everyone I know goes away In the end And you could have it all My empire of dirt I will let you down I will make you hurt If I could start again A million miles away I would keep myself I would find a way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Johnny Cash - Hurt Johnny Cash pissar på NIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Lyssnar på för tillfället en omgjord version på Canon Rock som jag hittade för ett tag sen, den bästa jag har hört. Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Aerosmith - Dude (Looks Like a Lady) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Tipsar om Common - Be(Man behöver inte tycka om rap musik för att gilla den här) @ Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Aerosmith - Dude (Looks Like a Lady) Duuuuuuuude loooks like a laaaa-daaaaaaaay --- Radiohead - Bullet Proof..I Wish I Was Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Dope - Bitch The one I love I hate But the sex is great Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) The White Stripes - A Martyr For My Love For You Bäst hittils från nya plattan, som är hiskeligt, sliskigt bra. Tack igen Ärrtvå. Redigerad 8 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts