eXotic Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Haha tack så mycket för alla tips! Nu blir det o bränna reggae Återigen, ett stort tack! EDIT: Sitter här nu i sommar värmen, dricker iskall cola, och lyssnar på underbar reggae!!! Vad snodde du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Vad snodde du då? Ja t.ex dina o alla andra tips jag fick + lite till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Cynic - How Could I. Svinigt grymt death/jazz/fusion, riktigt skön och teknisk musik.. älskar de jazz-iga partierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Hello Saferide - 2006 Party favours on the floor and a Half drunk bottle with a popcorn in it Yesterday’s dress in a complete mess and a Bruise on my arm, I don’t know how I got it January 1st and it’s already clear: It’s gonna be another shitty year Mysig låt med en ganska söt video. Värt att lyssna på Redigerad 6 juni, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 The Statler Brothers - Flowers On The Wall Right on! --- Johnny Cash - Ring of Fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Celldweller - I Believe You Väldigt bra låt. Snuskigt bra låt. Måste vara ball och ha stor text, färg och font. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 En annan låt som jag fastnat för är The Fray - Little House Någon som vet lite liknande musik ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 En annan låt som jag fastnat för är The Fray - Little House Någon som vet lite liknande musik ?Åh, skitbra =) --- Blur - Girls & Boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Åh, skitbra =) Äntligen någon som håller med. Jag kan säga att hela deras album (How to save a life) är bra, så behöver jag inte posta 10 gånger till med samma band. Redigerad 6 juni, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 En annan låt som jag fastnat för är The Fray - Little House Någon som vet lite liknande musik ? Pianorock, gnällröst, meseri, etta på singellistor. Ja Coldplay eller kanske Keane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Violent Femmes - Blister in the Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 ABBA - Does Your Mother Know FOOKIN' MEGA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Hatebreed - Live for this @ YouTube Jag vill gifta mig med Jamey Jasta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Hatebreed - Live for this @ YouTube Jag vill gifta mig med Jamey Jasta. .. FYFAN :'( Funeral Mist - Across The Qliphoth Mortuus röst är så jävla ond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Right on! --- Johnny Cash - Ring of Fire Jag har aldrig förstått det stora med Johnny Cash. Visst, det funkar att lyssna på, för det är visserligen inte dåligt, men jag förstår inte vad som är så bra och speciellt med hans musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 .. FYFAN :'( Fy fan vadå? Tycker du det är dåligt? Vet du precis vad vi tycker om din musik. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Fy fan vadå? Tycker du det är dåligt? Det är inte riktig metal ju. :'( \m/ (x___x) \m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 White Stripes - Catch Hell Blues. Nya skivan känns lika bra som Elephant, kanske bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Stone Sour - Socio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Fy fan vadå? Tycker du det är dåligt? Vet du precis vad vi tycker om din musik. :] Ja? ni säger så om den musiken jag gillar, då får jag väll för i helvete säga så om eran jävla musik? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts