okka Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Helt plötsligt kommit in på saker som Deerhoof och OOIOO. Fast bara över dagen. Nåväl, det är skitbra, hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Helt plötsligt kommit in på saker som Deerhoof och OOIOO. Fast bara över dagen. Nåväl, det är skitbra, hur som helst. Deerhof är hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Deerhof är hur bra som helst. Tell me 'bout it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Tell me 'bout it! Jag glömde ett o märkte jag nu. I alla fall så har jag bara hört Friend Opportunity men den är skitbra. Lite skumma låtar (som till exempel Kidz Are So Small) men det gör bara dom ännu bättre. Det här är skivomslaget du letar efter om du springer ner till skivaffären: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag glömde ett o märkte jag nu. I alla fall så har jag bara hört Friend Opportunity men den är skitbra. Lite skumma låtar (som till exempel Kidz Are So Small) men det gör bara dom ännu bättre. Det här är skivomslaget du letar efter om du springer ner till skivaffären: Just nu har jag jäkligt lite pengar men det är klart att jag ska skaffa lite Deerhoof i framtiden, även OOIOO. Rekomenderar Deerhoofs tidigare album också! Allt är skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Det är nästintill imorgon så jag tipsar om den helt sjukt underbara och fantastiska låten: Gogolo Bordello - Go Revolutions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Cornelis Vreeswijk - Somliga Går I Trasiga Skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Cornelis Vreeswijk - Somliga Går I Trasiga Skor Klassiker det. samt: Cornelis Vreeswijk - Hönan Agda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Cornelis är bra men jag hatar dock låten "I Natt Jag Drömde..." Mina favvolåtar är bla: Till Riksbanken Balladen Of Fredrik Åkare Deidres Samba Somliga Går Med Trasiga Skor Jultomten är faktiskt död Dansen På Sunnanö Fritiof Anderssons Paradadmarch Den Gyllene Freden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Nu ska jag vara jättealternativ och tipsa om: Dire Straits - Sultans Of Swing. Helt underbar låt som alla säkert vet. Kom på nyss på att det var jättelänge sen jag lyssnade på den. Sen drog jag upp tabsen. Helt underbart "gitarrarbete" i låten. Älskar att spela den. 5 stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Pink Floyd - High Hopes Åh, hade glömt bort hur bra den här var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Blowsight - Toxic. Chixdiggit - Nobody understands me. Damn you Wu Zi Mu. Redigerad 3 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 The Statler Brothers - Flowers On The Wall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Pelican City - Jake's Tavern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Bell Biv Devoe - Poison Kom ihåg den här låten när jag såg Scrubs häromdan. Enjoy! Redigerad 3 juni, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Tipsar om lite go skånereggae, titeln på skivan är rätt aktuell också. General Knas - Äntligen har rika människor fått det bättre (2006) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Wu Tang Clan - Tearz Wendy Rene - After Laughter (Comes Tears) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 The Sounds - Tony The Beat Album: Dying to Say This to You Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 The Sounds - Tony The Beat Album: Dying to Say This to You Nästan mjukporr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) The Sounds - Tony The Beat Dying to Say This to You Nämen Eudoros! :o --------------------------------------------- Glenn Miller - Pennsylvania 6-5000 Lite trombon-jazz från pappas gamla vinylskiva sitter aldrig fel såhär på söndagkvällen. Redigerad 3 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts