Sniper Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Artist | Album Within Temptation - The Silent Force Marilyn Manson - Eat me, Drink me Redigerad 30 maj, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Kolla också upp 'Det Kommer Bara Leda Till Något Ont' där Annika sjunger med Markus Krunegård (Laakso). Fyfan vilken röst han har Åhh --- The Bravery - Public Service Announcement Redigerad 30 maj, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 The Living End - Carry Me Home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Fabolous - Young'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Jurassic 5 - Get it together Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Bob Dylan - Leopard-Skin Pill-Box Hat Ledsen att jag inte riktigt orkar leta upp text eller skriva motivation, men det här får duga så länge. Det blir mitt tips för dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 The Flaming Lips - Enthusiasm For Life Defeats Existential Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ar on - Felicia 's Love Song <Lyssna> Bakgrunden till denna sång är att en polare i mitt WoW-guild gjorde en låt ( Blacksmith 1.0 ). Jag gillade denna låten som fan, och på skoj sa jag att han skulle göra en låt om min WoW-char som just heter Felicia. Trodde inte att något skulle hända, men i morse när jag loggade in på mitt guilds forum så hade han knopat ihop en sång bara till min char.. Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Ar on - Felicia 's Love Song <Lyssna> Bakgrunden till denna sång är att en polare i mitt WoW-guild gjorde en låt ( Blacksmith 1.0 ). Jag gillade denna låten som fan, och på skoj sa jag att han skulle göra en låt om min WoW-char som just heter Felicia. Trodde inte att något skulle hända, men i morse när jag loggade in på mitt guilds forum så hade han knopat ihop en sång bara till min char.. Enjoy! Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Fountains of Wayne - Hey Julie Kanske inte riktigt min musikstil, men den här kändes otroligt svängig i sommarvärmen! Det är den. Älskar den låten men har inte hittat så mycket annat med Fountains of Wayne. One hit wonder I guess. Försöker mitt bästa med att tipsa om nåt annat än Annika Norlin nu .. Kasabian - Cutt Off John was a scientist - He was hooked on LSD Interested in mindcontrol and how the monkey held the key Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Symarip - Skinhead Moonstomp Yeah yeah yeah yeah yeah yeah-yeah yeah yeah!! Väldigt cool reggaelåt från 1969. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Led Zeppelin - Over The Hills And Far Away Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Led Zeppelin - Over The Hills And Far Away --- David Bowie - The Man Who Sold The World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Fjärde Världen - För Alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Bloc Party - Pioneers Detta är en av de 20 bästa låtarna jag vet. Tänkte skriva 10 men jag fegar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 The Jam - Going Underground Råskön brittisk punkrock/new wave a la late 70`s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 (redigerad) Bo Knasters Proteser - Sitter i permobil Redigerad 31 maj, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 The Kristet utseendeende - Quinna hora! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Rymdkraft - Psykeltur Inte fullt så ösig som hans tidigare låtar, men klart värd att kolla in. Tryck bara på länken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Oasis - Sunday Morning Call Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts