Kebab Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Slagsmålsklubben - Spanska Förhoppningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Slagsmålsklubben - Spanska Förhoppningar Lööööv - - - - - - - - - - - Tips: Le Mans - Rolling The Stones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Kent - En Himmelsk Drog Jag lyckades gräva upp denna låt på datorn och jag måste säga att detta är en av mina favoritlåtar genom tiderna. Jag gillade den redan när jag var yngre och har lyssnat på den oerhört mycket. Kent Video: Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Kent - En Himmelsk Drog Jag lyckades gräva upp denna låt på datorn och jag måste säga att detta är en av mina favoritlåtar genom tiderna. Jag gillade den redan när jag var yngre och har lyssnat på den oerhört mycket. Kent Video: Klick Kewnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 The Used - I'm A Fake OMGOMGOMG! The Used är det bästa bandet någonsin enligt mig! Har lyssnat på deras nya skiva hela dagen och det lär nog inte vara den sista dagen jag lyssnar på dom. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Kent - En Himmelsk Drog Jag lyckades gräva upp denna låt på datorn och jag måste säga att detta är en av mina favoritlåtar genom tiderna. Jag gillade den redan när jag var yngre och har lyssnat på den oerhört mycket. Kent Video: Klick Den där låten är fan bra. Osar gamla ZTV-minnen från nittiotalet. Pulp - Pink Glove Yeah, it looks pretty good, Yeah, it fits you OK, Wear your pink glove, babe! He put it on the wrong way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 The Pipettes - Pull Shapes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Manic Street Preachers - Underdogs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Megadeth - A Tout Le Monde. Dont remember where I was I realized life was a game The more seriously I took things The harder the rules became I had no idea what itd cost My life passed before my eyes I found out how little I accomplished All my plans denied So as you read this know my friends Id love to stay with you all Please smile when you think of me My bodys gone thats all A tout le monde A tout les amis Je vous aime Je dois partir There are the last words Ill ever speak And theyll set me free If my heart was still alive I know it would surely break And my memories left with you Theres nothing more to say Moving on is a simple thing What it leaves behind is hard You know the sleeping feel no more pain And the living are scarred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 The Pipettes - Pull Shapes Told ya'. Den sitter som en tumör till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Black Rebel Motorcycle Club - American X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Megadeth - Symphony of Destruction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 I killed the Prom Queen - The Deepest Sleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Robban Broberg - Båtlåt "Det var en båt som sa till en annan 'Vad du var stilig!', vi borde borda varann..." Underbar ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 (redigerad) Van Halen - Beautiful girls dah dah, Van Halen-vecka för mig ^^ Redigerad 22 maj, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Nada Surf - Hyperspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 (redigerad) I killed the Prom Queen - The Deepest Sleep Bra musik, synd att dom splitrades! Job For A Cowboy - Entombment Of A Machine Redigerad 22 maj, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Antonin Dvorák - Slavonic Dance No. 1 for orchestra in C major, B. 83/1 (Op. 46/1). Fo'real. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 The Used - Liar Liar (Burn In Hell) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 The Used - Liar Liar (Burn In Hell) Från deras nya album som kom ut idag (?) , eller igår. Den är väldigt bra. Själv är jag inne i en Kent-period som ni redan sett. --- Kent - 747 --- Klassiker Så underbar text. Tystnad Tunnel, avfart När taxametern slagits på försvinner allt i regnet utan spår & som en viskning ser Vi syner nu igen Det här är nåt som inte ens har hänt... Tystnad En rökfri viskning Det är exakt vad Vi vill ha det luftkonditionerade ljudet av fart Du är värd att dö för Ni kan skratta om Ni vill Håna oss Vi rör oss Ni står still... Lyssnar stel & fastspänd & när paniken bryter ut ler Du svagt och viskar till Mig Du är värd att dö för Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts