Tweak Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Vad har dom två banden gemensamt? ju dom ska turnera tillsammans i sommar, dom två och Wu Tang Clan. Själv är det "soft" kväll ikväll, har satt på mitt egenkomponerade soundtrack med lugn musik som består av ca 50 låtar, personlig favoritlåt på den är David Gray - This Years Love, riktigt knulllåt , för er som sett The Girl Next Door så förstår ni varför den är så underbar, speciellt limoscenen. Haha, har sett The girl next door men ser inte den som en knullåt för det Lyssnade mycket på den förra sommaren Har du läst Kiedis bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Haha, har sett The girl next door men ser inte den som en knullåt för det Lyssnade mycket på den förra sommaren Har du läst Kiedis bok? Ok myslåt då... Jo då, jag har läst den, ett under att han lever fortfarande faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 The Libertines - Don't Look Back In The Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Nirvana - Sappy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Nirvana - Grandma Take Me Home Början är så...klockren, briljant, whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Länge sen man lyssna på dom här men. Underoath - Its a Dangerous Buisness Walking Out Your Front Door ---- Tipsar också om bandet Converge som spelar på Hultsfred i sommar! Converge - Homewrecker Får väl ta och tipsa om en låt med dom jag också. Underoath - Reinventing Your Exit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 30 Seconds to Mars - From Yesterday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 MY BOOBS ARE OK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 John Fogerty - Walking in a Hurricane Från albumet "Blue Moon Swamp" Shadows fallin' in my room Ghost riders dancin' on the moon Night is closin' in again Clutchin' to my tremblin' bed Call your name 'til I'm out of my head Walkin' the backstreets Lookin' for clues I got to get you back If it's the last thing I do I'll go walkin' in a hurricane I'll come crawlin' in a drivin' rain I'll keep searchin' 'til I go insane I got to have your love Lookin' out across the lights I know you're out there Runnin' with the night 'Round and 'round A moth to the flame And when I finally get you home It's just a matter of time 'til you're gone Heartache and shadow draggin' you down This chain around your heart Gonna put you in the ground I'll go walkin' in a hurricane I'll come crawlin' in a drivin' rain I'll keep searchin' 'til I go insane I got to have your love Everytime you go away I got the same old wild goose chase Hangin' on to misery I should-a quit you long ago Just packed it up and hit the road I'm just a junkie Addicted to the flame I'm hooked on the danger I can't quit this game I'll go walkin' in a hurricane I'll come crawlin' in a drivin' rain I'll keep searchin' 'til I go insane I got to have you I'll go walkin' in a hurricane I'll come crawlin' in a drivin' rain I'll keep searchin' 'til I go insane I got to have you I'll go walkin' in a hurricane I'll come crawlin' in a drivin' rain I'll keep searchin' 'til I go insane I got to have you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Fat Joe - Make It Rain feat, R.Kelly, Rick Ross, Lil Wayne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Åhå. Godspeed you! Black Emperor - Blaise Bailey Finnegan III Återfinns på EP:N Slow Riot for New Zerø Kanada Redigerad 19 maj, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Black Ingvars - Min lilla ponny Å VA DU E FIN, MIN KÄRA LILA PONNY! VA DU E FIN, MIN KÄRA LILLA HÄST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Detektivbyrån - E18 Mumsig, instrumental, Finns att ladda ner på http://www.detektivbyran.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 MY BOOBS ARE OK! Den där skulle väl ha varit i humortråden? Black Ingvars - Min lilla ponny Å VA DU E FIN, MIN KÄRA LILA PONNY! VA DU E FIN, MIN KÄRA LILLA HÄST HÄR VARE FEEEEST!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Passar bra nu till sommaren. Ronny och Ragge - De' e' sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Den där skulle väl ha varit i humortråden? HÄR VARE FEEEEST!1 Ah, det får bli båda trådarna då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Billie The Vision and The Dancers - Vamos A Besarno Mysig låt. Jag måste krama något när jag hör den här låten. Redigerad 19 maj, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag måste krama något när jag hör den här låten. Run guys, ruuun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Run guys, ruuun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 30 Seconds to Mars - From Yesterday 30 Seconds to Mars - Attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts