Mathias Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Måste tipsa alla om den nya Takida-skivan Bury the lies. Det är mycket bättre än allt jag tidigare hört från bandet, och jag gillar verkligen Takida. Tror att det finns en del som gillar de här också, b.la. KalleR? Ni måste skaffa den så snabbt som möjligt, riktigt bra Favoritlåtar: The Dread Hole in the ground Halo Hardlake village Redigerad 17 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Jocke - Balladen Till Stockholm En vän till mig gjorde den här låten för något/några år sedan. Hittade den igår på en skiva och gillar den starkt nu. Bryr mig igentligen inte så mycket vad ni tycker om den. Ladda ner här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Chris Andrew - Pretty Belinda Ni som tittar på 100 höjdare känner nog igen denna låt. She lived on a boathouse down by the river everyone called her Pretty Belinda went to the boathouse down by the river just for a look at Pretty Belinda! All of my loving wanted to give her as soon as I saw her P.B. She lived in a boathouse down on the river I wanted to have her P. B. Her eyes were exciting her hairwas golden the lips were inviting and my heart she's stolen! Now we're together me and Belinda Now and forever me and my Linda She lived on a boathouse down.. Solo She lived on a boathose down... Now I am with her my P.B. that's what I've sent her my P.B. She gave me her heart then believe me your promise will ever bother Belinda is ominons! She lived in a ... me and my wife called P. B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Architecture In Helsinki - Do The Wirlwhind Så jävla snygg video. Boxmannen är ju coolast. Fan vad bra In Case We Die-skivan är.. har helt missat den. Mycket mer danssam än Fingers Crossed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Fan vad bra In Case We Die-skivan är.. har helt missat den. Mycket mer danssam än Fingers Crossed Jag har egentligen inte förstått vad som är så bra med den jämfört med Fingers Crossed. Vilka låtar är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Jag har egentligen inte förstått vad som är så bra med den jämfört med Fingers Crossed. Vilka låtar är bäst? Wishbone, Do The Whirlwind, The Cemetery, It'5! för att nämna några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Billy Talent - This Is How It Goes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Robbie Williams - I Will Talk And Hollywood Will Listen Älskar verkligen albumet Swing When You're Winning. Och låten ovan är helt klart bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Cornelis Vreeswijk - Sommarkort (En Stund På Jorden) Fin Cornelis-låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Nada Surf - Imaginary Friends. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Billy Talent- Red Flag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Chamillionare - Not A Criminal feat. Kelis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Slayer - Eyes of the insane Jag vill till Metaltown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Ozzy Osbourne - I Dont Wanna Stop Den nya plattan Black Rain var över mina förväntningar, riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 The Shins - Sleeping Lessons So enlist every ounce of your bright blood, and off with their heads. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Länge sen man lyssna på dom här men. Underoath - Its a Dangerous Buisness Walking! ---- Tipsar också om bandet Converge som spelar på Hultsfred i sommar! Converge - Homewrecker Redigerad 18 maj, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Billie the Vision & The Dancers - Vamos a Besarnos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Dirty Pretty Things - Bang Bang You're Dead DÅ! Redigerad 18 maj, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Dirty Pretty Things - Bang Bang You're Dead Blir bättre och bättre Red Hot Chili Peppers - Suck my kiss Har aldrig lyssnat speciellt mycket på RHCP, mest något Greatest Hits och Californication men nu när jag läser Anthony Kiedis grymma självbiografi, Scar Tissue, kände jag mig tvungen att skaffa Blood, Sugar, Sex, Magik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Dirty Pretty Things - Bang Bang You're Dead DÅ! Blir bättre och bättre Red Hot Chili Peppers - Suck my kiss Har aldrig lyssnat speciellt mycket på RHCP, mest något Greatest Hits och Californication men nu när jag läser Anthony Kiedis grymma självbiografi, Scar Tissue, kände jag mig tvungen att skaffa Blood, Sugar, Sex, Magik. Vad har dom två banden gemensamt? ju dom ska turnera tillsammans i sommar, dom två och Wu Tang Clan. Själv är det "soft" kväll ikväll, har satt på mitt egenkomponerade soundtrack med lugn musik som består av ca 50 låtar, personlig favoritlåt på den är David Gray - This Years Love, riktigt knulllåt , för er som sett The Girl Next Door så förstår ni varför den är så underbar, speciellt limoscenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts