Kiedis Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Såg du också London Live i fredags? Nej, jag hörde skivan på jobbet faktiskt, men tanka ner hennes framträdande där ifrån nyss, hon gjorde inte så mycket väsen av sig live men rösten satt fortfarande där den skulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Green Jolly - Razom Nas Bahato Ukrainas bidrag till Eurovision 2005, där de rappar om revulotionen. Riktigt bra tyckte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Mercyful Fate - Time. Minutes and seconds are passing us by Minutes and seconds are passing us by Time... Time Minutes and seconds are passing us by Time... Time Time... Time... Time is always passing by Doesn't matter where you are Time is passing us by What a beautiful moment If you're willing to trade Then I'll give you a moment of mine Give you a moment of mine Minutes and seconds are passing us by Minutes and seconds are passing us by Minutes and seconds are passing us by (Time will never stand still) Minutes and seconds are passing us by Minutes and seconds are passing us by (Time will never stand still) Time... Time... Time is always passing by Doesn't matter where you are Time is passing us by What a beautiful moment If we took it away We could use it on some other day Use it on some other day Time is here, Time is now Time is here, Time is now Time will kill... Time will heal Time will come and go away But time will never stay... Time will kill Time will heal... Time will kill Minutes and seconds are passing us by... Sjukt skön låt. Dock lite ångestframkallande. Så otroligt vacker, trodde aldrig heavy metal kunde vara så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 50 Cent - Straight To The Bank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Wolfmother-Woman Fick den på hjärnan första gången jag hörde den. Love it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Wolfmother-Woman Fick den på hjärnan första gången jag hörde den. Love it Hörde du den på MotorStorm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 The Greenhornes - Shelter of Your Amrs Ny amerikansk fin blues med massa klingor. Fantastiskt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Pedagogisk och bildande musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Linkin Park - No More Sorrow Från deras nya skiva. Dom har blivit ganska annorlunda enligt mig. Inte samma stil utan det känns som dom har mognat på något sätt. Hur som helst är albumet bra men inte mer, rekomenderar det starkt om man gillar LP eller om man hört något från dom tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Feist - My Moon My Man. Väldigt bra kvinnlig singer/songwriter från Canada. Stadig basgång som funkar kanon genom hela låten. Med hennes röst så blir det hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Alphaville - Summer in Berlin Brukar inte lyssna så mycket på syntpop från 1980-talet, men jag gillar den här låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Feist - My Moon My Man. Väldigt bra kvinnlig singer/songwriter från Canada. Stadig basgång som funkar kanon genom hela låten. Med hennes röst så blir det hur bra som helst. Mumma, har bara hört Mushaboom och den är väldigt gemytlig. Fortsätter i det kvinnliga spåret med balla röster. Songs: Ohia - Peoria Lunch Box Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Hörde du den på MotorStorm? Nope, min kompis laddade ner den hos mig en gång. Sa att han hört den i Guitar Hero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Jag har i några dagar lyssnat på Shout Out Louds. Mest som bakgrundsmusik - jag har inte tänkt så mycket på låtarna i sig, om sanningen ska fram. I vilket fall - förut idag sade ärrtvå till mig att Impossible är bra. Och det är den verkligen! Med andra ord: Shout Out Louds - Impossible Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Dire Straits - Romeo and Juliet Världens bästa ballad. Punkt. Dire straits är underskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Right Said Fred - I'm Too Sexy I'm too sexy for my love too sexy for my love Love's going to leave me I'm too sexy for my shirt too sexy for my shirt So sexy it hurts And I'm too sexy for Milan too sexy for Milan New York and Japan And I'm too sexy for your party Too sexy for your party No way I'm disco dancing I'm a model you know what I mean And I do my little turn on the catwalk Yeah on the catwalk on the catwalk yeah I do my little turn on the catwalk I'm too sexy for my car too sexy for my car Too sexy by far And I'm too sexy for my hat Too sexy for my hat what do you think about that I'm a model you know what I mean And I do my little turn on the catwalk Yeah on the catwalk on the catwalk yeah I shake my little touche on the catwalk I'm too sexy for my too sexy for my too sexy for my 'Cos I'm a model you know what I mean And I do my little turn on the catwalk Yeah on the catwalk on the catwalk yeah I shake my little touche on the catwalk I'm too sexy for my cat too sexy for my cat Poor pussy poor pussy cat I'm too sexy for my love too sexy for my love Love's going to leave me And I'm too sexy for this song Edit: Kan ta och tipsa om Toshiro Masuda - Wind (outrosången i första säsongen av Naruto) också Redigerad 15 maj, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) The Tough Alliance - 1981 Moving on, not touching ground Sound of speed at speed of sound Moving on, not touching ground Helt klart bästa låten på nya skivan. Skaffa dirrr! Redigerad 16 maj, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Sorcerer - The Overcoming Polsk powermetal, mmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Soilwork - Distance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Tenacious D - Beelzeboss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts