Colan K Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Right Said Fred - I'm To Sexy. Då kan du beundra dig själv medan du tränar och svettas. Haha. Skön låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Bowling For Soup - Val Kilmer Feeder - Feel It Again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Papa Roach - Getting Away With Murder Papa Roach - Be Free Papa Roach - Last Resort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 David Guetta - Just A Little More Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Kanske tipsat tidigare, vet ej och orkar inte söka. Fruktansvärt skön låt iallafall Maxïmo Park - Hammer Horror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Hatesphere - Let them hate Redigerad 13 maj, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 The Tough Alliance - Neo Violence Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 The Killers - Mr. Brightside Så OTROLIGT bra. Lyssna på den HÄR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Artist: The Killers Skiva: Mr Brightside Låt: Smile Like you Mean It Extremt skön. The Killers - Mr. Brightside Edit: jag vill också ha stor text. The Killers - Mr. Brightside Så OTROLIGT bra. Lyssna på den HÄR!!! Det räcker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Lifelover - Nästa Gryning. Kölden river mig i ansiktet Jag står och tänker tillbaka på de intensiva dagar som varit, och som för all framtid kommer att prägla mitt och andras liv Jag känner ingen ånger Denna afton är min dödslängtan starkare än någonsin, men den kommer inte att gå ut över mig I natt är det du som är offer Det har tagit många dagar, rentav år för att komma fram till vad som komma skall i natt så ska det äntligen ske Du kommer få lida utav mitt kvävande hat och ta del utav mina allra djupaste tankar Denna natt är din sista, ingen morgondag ska komma - nästa gryning är inte för dig Njut av den syrefattiga luften du andas in Tag vara på kölden som river i dina kinder och ned längsmed din hals innan den kylan ersätts med kallt stål Njut flicka, njut Denna solnedgång blir din sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Arch Enemy - We will rise WE WILL RIIIISE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Det räcker nu.Tihi. Jag är inte alls förvånad Ishi Yasushi - When You Start the War, Fight With Arrows, Spears and Swords! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Sahara Hotnights - Cheek To Cheek Alltså jag är helt fast i deras nya platta, den är underbar på alla sätt och deras första singel från plattan är inget undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Sahara Hotnights - Cheek To Cheek Alltså jag är helt fast i deras nya platta, den är underbar på alla sätt och deras första singel från plattan är inget undantag. Älskar den låten. - - - - - Linkin Park - Bleed It Out Tog ett tag innan jag fick tag i det äkta albumet, men har haft det ett tag nu och måste säga att det uppnådde mina förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Hatebreed - Prepare for War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Sahara Hotnights - Cheek To Cheek Alltså jag är helt fast i deras nya platta, den är underbar på alla sätt och deras första singel från plattan är inget undantag. Diggade den låten först, sen började fjortisarna på skolan spela den med sina Walkman-telefoner, och av ren princip kan jag inte tycka om något som de tycker om ( ), så jag får hålla mig till resten av albumet som är riktigt bra . --------------------------------------------------------- Bob Dylan - I Want You Är inne på en Dylan-period . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Det räcker nu. Ajdå. Jag hade faktiskt en aning om att jag kanske hade tipsat om den förr, men det där var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Säkert! - Allt Som Är Ditt 'Dom jävlarna skjuuuuuuuuuuutas!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Säkert! - Allt Som Är Ditt 'Dom jävlarna skjuuuuuuuuuuutas!' Simpel video men jävligt bra. Bra låt också. Tycker också att Hellosaferides nya är jävligt bra så jag får väll ta och tipsa om den då. Hello Saferide - I was definitely made for these times puss. Oh, hittade den. Klicka där nere duvet Wait up-a, pa pa pa puss igen Redigerad 14 maj, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Destiny's Child - Soldier feat. T.I. & Lil Wayne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts