Kiedis Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag gillar den nya skivan lite fast jag har bara lyssnat 2-3 gånger. Bra är den. Ja den är riktigt bra, tror låten jag tipsa om kommer från den första skivan dock. Dom spelar för övrigt på Fritz Corner (Stockholmsterrasen, Kulturhuset) tisdag den 26 juni, ska göra allt i min makt för att försöka gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 På med dansskorna. Vikingarna - Kuschel Dich In Meine Arme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ja den är riktigt bra, tror låten jag tipsa om kommer från den första skivan dock. Dom spelar för övrigt på Fritz Corner (Stockholmsterrasen, Kulturhuset) tisdag den 26 juni, ska göra allt i min makt för att försöka gå. Är det 18+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 laakso - the death of us Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Nirvana - Big Cheese Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Elliott Smith – Last Call Så grym Redigerad 12 maj, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Är det 18+? Inte vad jag hört iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Ben Gibbard/The Postal Service - Brand New Colony (acoustic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Plus 44 - Baby come on (acoustic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Lifelover - Vardagsnytt. Jag sitter här, stilla och tyst i gammal misär Solen går ner utanför mitt skitiga fönster Den lyser upp och väcker alla mina förtränga känslor Blottlägger dem för melankolins hungriga käft Kilometer efter kilometer, uppställda på rad, de lyses upp av solens gasande sken - hyreshus! Staden skall åter gå till sömn i väntan på en ny gryning, en ny dag I väntan på det oundvikliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) På med dansskorna. Vikingarna - Kuschel Dich In Meine Arme Jag och två polare sjöng Ich will dir mein leben geben på avslutningskvällen i nian. Redigerad 13 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Europe - Rock The Night Skön ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Bob Dylan - Tangled Up In Blue Satt och lyssnade på Dylan igår kväll/natt. Denna är fan sköööön . Redigerad 13 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Falkenbach - Havamal Whoho, denna gillar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Falkenbach - Havamal Whoho, denna gillar jag! Falkenbach PWNZAR! Sjukt bra band! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Falkenbach PWNZAR! Sjukt bra band! Har bara hittills lyssnat genom albumet Heralding - The Fireblade och det jag har hört har varit mycket bra. Redigerad 13 maj, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Bob Dylan - Tangled Up In Blue Satt och lyssnade på Dylan igår kväll/natt. Denna är fan sköööön . --- Laakso - Demon Insnöad på Laakso just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har bara hittills lyssnat genom albumet Heralding - The Fireblade och det jag har hört har varit mycket bra. Hans sämsta skiva enligt mig! Skaffa Ok Nefna Tysvar Ty och ...Magni Blandinn Ok Megintiri.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hans sämsta skiva enligt mig! Skaffa Ok Nefna Tysvar Ty och ...Magni Blandinn Ok Megintiri.... Jasså, får väll skaffa de två albumen också då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jasså, får väll skaffa de två albumen också då. Gör så, Ok Nefna Tysvar Ty har dock inte så många black metal-element som de andra skivorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts