DrStupid Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss Bloodhound Gang - I hope you die Redigerad 8 maj, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Bloodhound Gang - Foxtrot Unifrom Charlie Kilo TMS Aftershock Bloodhound Gang - Bad Touch Smurf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Bloodhound Gang - I hope you die Bloodhound Gang - The Ballad of Chasey Lain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Men käften nu. ---- Zentrix - Vem har härmat vem, eller har de ett samarbete? och Zentrix - Tjänster till höger och vänster är två bra låtar från nya skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Paolo Nutini - New Shoes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss Bloodhound Gang - I hope you die Bloodhound Gang - The Ballad of Chasey Lain Ah, den är så jävla skön. Grymt när vi fick se musikvideon till den i skolan. Men käften nu. Blood Hound Gang - New Vagina ------- ...och det där var min godnattkram. G'natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 U2 - Even Better Than The Real Thing baby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 The Apples In Stereo - Same Old Drag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Disturbed - Voices Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Bloc Party - Hunting for witches Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 B'z - Love Phantom Japanskt skit, men härligt sound. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Soundgarden - Overfloater Soundgarden är ett av dom bästa banden som någonsin har funnits och Chris Cornell har fortfarande en av dom skönaste/bästa rösterna i hela musikbranchen. Den här låten kommer från Down On The Upside plattan som var det sista studioalbumet dom gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Blood Hound Gang - New Vagina Blood Hound Gang - Three point one four heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Laakso - Laakso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Avril Lavigne - Girlfriend Sjukt bra låt. Hennes nya album är väldigt bra men denna låt är hennes bästa någonsin. Måste höras av alla ---> Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Be Thankful For What You Got antingen med William DeVaughn (orginalet?) eller Massive Attack som också gör den skitbra! Redigerad 8 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Avril Lavigne - Girlfriend Sjukt bra låt. Hennes nya album är väldigt bra men denna låt är hennes bästa någonsin. Måste höras av alla ---> Youtube Den är jättedålig! Bara för det tipsar jag om Warning sign med Coldplay. Egentligen ingenting jag tycker bra om men just denna låten var med i The Last Kiss, som jag just såg. Bra film, bra låt. Redigerad 8 maj, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Midtown - Your Love Oh, oh, oh. Vilken låt, den är helt otroligt bra! Hoppas att någon snappar upp detta och tar sig en titt på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Den är jättedålig! Bara för det tipsar jag om Warning sign med Coldplay. Egentligen ingenting jag tycker bra om men just denna låten var med i The Last Kiss, som jag just såg. Bra film, bra låt. Meh :'( Nu måste jag väl börja tipsa O.C. låtar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Mind.In.A.Box - Walking Brukar inte lyssna på sån sorts musik men den där låten var rätt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts