Kiedis Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Black Rebel Motorcycle Club - Berlin Kommer från deras nya platta Baby 81, ett av dom bästa släppen det här året, tankarna för mig tillbaka till deras första platta B.R.M.C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Spik klubba, det är vanligt inom black metal att dem står o håller i en spik klubba eller kedjor Och det fyller vilken funktion? Såg att Spam snuten tipsade om Doves, skaffade mig också något/några album med dem förra veckan. Bara hört enstaka låtar innan, är helt okej Gillar Some cities och Almost forgot myself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Och det fyller vilken funktion? Ja inte fan vet jag, det tillhör stilen och endel tycker det är snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Vet att jag redan tipsat om en låt idag, men har inte tipsat på hela helgen, så jag slänger in ett tips till. The Stills - Still in Love Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Marcy Playground - Sex and Candy Marcy Playground - The Vampires of New York Rekommenderar dom starkt (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Anton och Affe - Värdelös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Hurt - Rapture Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Inner Circle - Rock With You Redigerad 6 maj, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Sanity - Never Surrender! www.myspace.com/sanityofficial! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 NiklasJ - Nu är Roger fågel död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 The Von Bondies - No Regrets Jag vill ha ett nytt album snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Beck - Cellphone's Dead. Beck vet vad han gör. Inte en enda dålig låt någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 NiklasJ - Nu är Roger fågel död Hörde den första gången idag, jäkla skön låt. Bättre än Laser - Det var en gång en fågel. Tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Hörde den första gången idag, jäkla skön låt. Bättre än Laser - Det var en gång en fågel. Tycker jag iaf Jag också. Det är en GTASajtares brorsa som gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jag också. Det är en GTASajtares brorsa som gjort den. Martin-123's ... DJ LXY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Martin-123's ... DJ LXY Rätt. Jag har skrivit texten till en av hans låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Rätt. Jag har skrivit texten till en av hans låtar. Kan jag få din autograf!? -------- Hatesphere - Coming to Chaos Redigerad 6 maj, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Rage against the machine - Testfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Kan jag få din autograf!? -------- Hatesphere - Coming to Chaos No problem. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/osfAPUivSded.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Rätt. Jag har skrivit texten till en av hans låtar. KAN JAG FÅ DIN SIGNATUR?! The Killers - Mr. Brightside Om ni inte har lyssnat på den tidigare så är måste ni blivit tappade som spädbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts