Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Har du tänkt tipsa om hela det nya albumet bit för bit eller? ^_^ BTW, Flourescent Adolescent och Brianstorm är bäst från nya :) .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Death Cab for Cutie - Crooked Teeth

Tweak :D .

:D

Flourescent Adolescent är svinbra, den enda jag gillade från första början men sedan växte även D is for Dangerous, If you were there, Beware och Balaclava (som jag verkligen inte tyckte om från början). Brianstorm hoppar jag alltid över när jag lyssnar på albumet, den tycker jag inte alls om ;)

Yeah Yeah Yeahs - Cheated Hearts

Aldrig tagit mig tid att lyssna på dem innan, men denna låten, och hela albumet för den delen (Show your bones) är riktigt bra. Älskar Karens röst också, vet inte om det beror mest på henne eller att jag bara gillar att en tjej sjunger, händer inte allt för ofta i musiken jag lyssnar på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jet - Are You Gonna Be My Girl

Wattafakk.. Du och ärrtvå heter Johan båda två på msn, såg att en av er lyssnade på November rain med Guns 'n' Roses och den andra Are you gonna be my girl med Jet. Men ¨du var den som lyssnade på November rain, jäkla sammanträffande att du tipsade om den sen :)

Nej jag har inte haft särskilt roligt idag... :)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wattafakk.. Du och ärrtvå heter Johan båda två på msn, såg att en av er lyssnade på November rain med Guns 'n' Roses och den andra Are you gonna be my girl med Jet. Men ¨du var den som lyssnade på November rain, jäkla sammanträffande att du tipsade om den sen :D

Nej jag har inte haft särskilt roligt idag... :)

Jag har dock inte vad jag minns lyssnat på varken November Rain eller Are You Gonna Be My Girl det senaste halvåret. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wattafakk.. Du och ärrtvå heter Johan båda två på msn, såg att en av er lyssnade på November rain med Guns 'n' Roses och den andra Are you gonna be my girl med Jet. Men ¨du var den som lyssnade på November rain, jäkla sammanträffande att du tipsade om den sen :teehee:

Nej jag har inte haft särskilt roligt idag... ;)

Haha, jo, det var det faktiskt. :P

Och jo, jag har lyssnat på både November Rain och Are You Gonna Be My Girl idag.

Men... det betyder nog nått. :teehee:

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor