Adriian Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Good Charlotte - Break Apart Her Heart Alltså, jag beordrar er att lyssna! Annars kan ni dra åt helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Good Charlotte - Break Apart Her Heart Alltså, jag beordrar er att lyssna! Annars kan ni dra åt helvete! Den låten är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Good Charlotte - Break Apart Her Heart Alltså, jag beordrar er att lyssna! Annars kan ni dra åt helvete! Jag vägrar. Mihihi! Arctic Monkeys – 505 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Jag vägrar. Mihihi! Arctic Monkeys – 505 May the devil grab your nuts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Wylde Ratttz - T.V. Eye Renodlad, skitig rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Familjen - Nån Gång Är inget större fan av Familjen men man måste bara digga soundet till denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Beatles - Back in the USSR En av deras bästa rockare, och min favvolåt med Beatles när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Angels & Airwaves - The War Snart är jag väl emo :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 I'm From Barcelona - We're From Barcelona Ruggigt skön ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Arctic Monkeys - Balaclava Lätt bästa låten på det nya albumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 J-Kwon - Tipsy Fixa en rejäl bas så blir det ett rejält röj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Fear Factory - Full Metal Contact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Arctic Monkeys - Balaclava Lätt bästa låten på det nya albumet Har du tänkt tipsa om hela det nya albumet bit för bit eller? BTW, Flourescent Adolescent och Brianstorm är bäst från nya . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Death Cab for Cutie - Crooked Teeth Tweak . Redigerad 2 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 The Stone Roses - This Is The One Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Tenacious D - Kickapoo Älska filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Chris Cornell - Redemption Song/(What's So Funny 'bout) Peace,Love And Understanding Live från O-baren i Stockholm, akustiskt, nästan som man får en tår i ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Har du tänkt tipsa om hela det nya albumet bit för bit eller? BTW, Flourescent Adolescent och Brianstorm är bäst från nya . Kanske det Arctic Monkeys - Teddy Picker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Loveninjas - Earl Grey With Honey. Sådan där mysig elektronisk pop som man bara blir glad av. Lite smått irriterande men ändå underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Against Me! - Shit Stroll Vet inte riktigt varför den är bra. En hes britt som bankar svinhårt på en akustisk gitarr är väl inte bästa receptet på en låt men jag kan ändå inte sluta lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Bright Eyes - It's Cool, We Can Still Be Friends Feist - Mushaboom Sixteen Horsepower - Prison Shoe Romp 10cc - I'm not in love Låtdelning med kompisar blir trevligt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts