Valle-Ball Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Dokken - Breaking the chains Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Frank Zappa - My Guitar Wants To Kill Your Mama Ännu en skön Zappa-låt. Jimi Hendrix Experience - Purple Haze Detta är väl som att tipsa om Smells Like Teen Spirit eller Wonderwall, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 T.I. - What You Know http://youtube.com/watch?v=D61mqcicqp8 Ja, verkligen! Fy fasiken vad jag älskar den låten, går att lyssna på om och om igen - i sträck! Tycker Bankhead ft. P$C and Young Dro är ruskigt skön den med. Le Sport - It's not the end of the world mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 The Misfits - Die, Die my Darling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 The Chemical Brothers - Where Do I Begin Vilken låt. Tre olika faser som är helt fantastiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Frank Zappa - My Guitar Wants To Kill Your Mama Ännu en skön Zappa-låt. Jimi Hendrix Experience - Purple Haze Detta är väl som att tipsa om Smells Like Teen Spirit eller Wonderwall, men ändå. Det verkar som Zappa-hypen börjar återhämta sig http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37257 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Xandria - Save My Life Seriöst, detta är det bästa jag har hört på lägne. Redigerad 27 april, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Weezer - Island In The Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jack Johnson- Better together. "There's no combination of words I can put on the back of a postcard, no song that I could sing but I can try for your heart" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 The Whitest Boy Alive - Fireworks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Fort Minor - Where'd you go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 The Fray - Little House Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Pontiak - Döda Gunvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Manic Street Preachers - Your Love Alone Is Not Enough Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Pontiak - Döda Gunvor Jahaaaa, nu trillade poletten ner, så att säga. Döda Gunvor hörde jag för jättelänge sedan. Och för några veckor sedan så såg jag klippet med Pontiak från hundra höjdare. Att jag inte förstod att det var han som sjöng den låten. "Jag vaknade av att en fet jävla kommunistkärring står och rycker mig i håret" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 THE WHITE STRIPES - ICKY THUMP OH MY GOD HAR ALDRIG I MITT LIV HÖRT NÅGOT LIKNANDE! STRIPES! Riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Ishii Yasushi - Requiem For The Living. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jahaaaa, nu trillade poletten ner, så att säga. Döda Gunvor hörde jag för jättelänge sedan. Och för några veckor sedan så såg jag klippet med Pontiak från hundra höjdare. Att jag inte förstod att det var han som sjöng den låten. "Jag vaknade av att en fet jävla kommunistkärring står och rycker mig i håret" Har du kronisk mens eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Band of Horses - The Great Salt Lake Bra. Men inte alls lika bra som The Funeral... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Scott McKenzie - San Fransisco If you're going to San Fransisco, be sure to wear some flowers in your hair. Redigerad 28 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts