GTApimpfoolife Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Teddybears - Automatic Lover Robot rock i klass med Daft Punk som svänger så man mår illa. Fyfan va bra det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Buffalo Springfield - For What It's Worth Höhöh . Redigerad 23 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Queens Of The Stone Age - Song For The Dead Riktigt jävla tung låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Razorlight - Before I Fall To Pieces This is some serious business Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Älska MaSu. Jaa. Gillar låten mycket mycket mer nu, än vad jag gjorde när jag tipsade om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Knutna Nävar – Arbetarbröder Redigerad 23 april, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Travis - Baby One More Time Otroligt härlig, otroligt flummig cover på Britney Spears. Live: http://www.youtube.com/watch?v=gxwnwdb55FE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Laaksos nya skiva, Mother Am I Good Looking? var ungefär som att förlora oskulden. Förväntningarna är skyhöga, alla har snackat om det och nu äntligen ska du få göra det. I början är det plågsamt men du intalar dig själv att det kommer bli skönare men efter 20 minuter tar orken slut och du vill bara inte fortsätta, så ligger du där - otillfredställd och kåt. Ja, exakt så är den här skivan. En bra låt fanns dock Laakso - Hang Me In The Christmas Tree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Laaksos nya skiva, Mother Am I Good Looking? var ungefär som att förlora oskulden. Förväntningarna är skyhöga, alla har snackat om det och nu äntligen ska du få göra det. I början är det plågsamt men du intalar dig själv att det kommer bli skönare men efter 20 minuter tar orken slut och du vill bara inte fortsätta, så ligger du där - otillfredställd och kåt. Ja, exakt så är den här skivan. En bra låt fanns dock ...Norrköping. The Magic Numbers - Take A Chance. Jag har missat hur bra dom är. Det vill säga otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Coldplay - Til Kingdom Come Britpop ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 War - Why Can't We Be Friends? Skön 70-talsdänga. Titeln säger väl det mesta, men att även lyssna på låten är inte fel! Nu ska jag dra till arbetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Pink Floyd - Wish You Were Here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Coldplay - Til Kingdom Come Britpop ftw Nu går vi in med pincetten. Coldplay är inte britpop. (Jag känner mig nästan som Xemtoth.) The Verve - Catching The Butterfly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Lifelover - Nackskott. Ren konst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Machinae Supremacy - Masquerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Bob Marley - Knockin On Heavens Door Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Shining - Någonting Är Jävligt Fel. "Ingen kur kan hela den icke befintliga sjukdom jag bär." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Ensiferum - Eternal Wait Fyfan vilken så jävlans skön låt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Ensiferum - Eternal Wait Fyfan vilken så jävlans skön låt!!!! Ensiferum är helt okej, indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Nu går vi in med pincetten. Coldplay är inte britpop. (Jag känner mig nästan som Xemtoth.) ------------------------------ Arctic Monkeys – I Bet You Look Good on the Dancefloor Måste bara tipsa om denna underbara låt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts