Eudoros Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Belle & Sebastian - My Wandering Days Are Over Attans, vilken skön låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Dire Straits - Money for nothing Ahrg. Måste vara världens bästa rocklåt någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 I'm from Barcelona - Oversleeping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 I'm from Barcelona - Oversleeping Ja-ah, vad skulle du göra utan mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Ja-ah, vad skulle du göra utan mig? Jag skulle sitta och spela luftgitarr till Shakira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 The Vines - Spaceship Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Placebo - Song to Say Goodbye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Machinae Supremacy - Fury 2007 Woah! Lite liv iaf från Machinae Supremacy, remastrad låt från en av deras äldre skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Lifelover - M/S Salmonella. Ett av dom dära banden som klarar av att äckla mig, kudos till dom! Ren jävla konst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) CHOCKERING. Kent - Dom Andra. Kent - Pärlor. LOL! --- Tips Love - Forever Changes Det är en såndär skiva som är underbart vacker rakt igenom. Det var okka som tipsade om den för länge sen men nu har jag återupptäckt. Redigerad 21 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Tips Love - Forever Changes Det är en såndär skiva som är underbart vacker rakt igenom. Det var okka som tipsade om den för länge sen men nu har jag återupptäckt. Oh, den där förstod jag inte alls. Får lyssna igen om den nu är så bra. Albert Hammond Jr. - Scared. Jag är inget stort fan av The Strokes men när gitarristen går och gör soloplatta, då blir det hur bra som helst. Rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Igår var jag på Emerganza-festivalen för att se bland annat mina polare spela. Men innan dom gick up på scen såg jag några andra band - däribland bandet Challis vars stil stack ut väldigt från resten av banden. Deras musik finns gratis på dera hemsida: www.Challismusic.com Deras musik påminner ganska starkt om Razorlight och är en fröjd för öronen. och jag tipsar om Challis - Comprehend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Extrem bra jazzskivor. Charles Mingus - Mingus Ah Um Ahmad Jamal Trio - The Awakening Miles Davis - Kind of Blue Detta är musik som era Bloc Party, Arctic Monkeys och allt vad det heter aldrig kan slå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Detta är musik som era Bloc Party, Arctic Monkeys och allt vad det heter aldrig kan slå. Möjligtvis på teorikunnande och improvisering men själva musiken går inte att mäta. *edit* Ska ge dom en chans dock. Redigerad 21 april, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Dr.Dre - Still D.R.E Även om jag tipsat om denna några gånger, så är den alltid hos mig en av dem bästa rap låtarna någonsn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Pantera - Cowboys From Hell. Jag klarade den här på expert på Guitar Hero nu ikväll. Star Power fixar solot. Nu är mitt liv fullbordat, nu kan jag dö lycklig. Jag klarade den nyss, men jag träffade 75% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Marvin Berry - Earth Angel Underbar låt som är med på "Tillbaka Till Framtiden". Så grymt skön att somna till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Svartkraft - Hours Of Ruin Carved In Flesh Underbar låt från deras senaste platta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Special D - Me And My Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Lacuna Coil - Unspoken Ashärlig låt, nästan bättre akustisk(länk). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts