GTApimpfoolife Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 The White Stripes - St. Ides of March Måste börja ladda för Icky snart fan. Ain't she lookin' goooood? Ain't she lookin' fiiiiiiine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Arctic Monkeys - The Bad Thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Billie The Vision And The Dancers - Stick to You. Jag hoppas att P-C inte har tipsat om den här redan för då får jag smisk. Jag hade hört skivan max 2 gånger innan idag. Sen så gick jag runt och nynnade på den i huvudet och efter en timme kom jag på vilken det var. Egentligen inte så märkvärdig låt men den är verkligen bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Billie The Vision And The Dancers - Stick to You. Jag hoppas att P-C inte har tipsat om den här redan för då får jag smisk. Jag hade hört skivan max 2 gånger innan idag. Sen så gick jag runt och nynnade på den i huvudet och efter en timme kom jag på vilken det var. Egentligen inte så märkvärdig låt men den är verkligen bra. Nejdå, sötis. ;>>> The Bravery - Public Service Announcement Basen é najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Mobile - See Right Through Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Dimmu Borgir - Puritania We do away with your kind Countdown to exterminate the human race 4, 3, 2, 1 Let chaos entwine On defenseless soil Remove errors of man And sweep all the weakening kind I am war, I am pain I am all you've ever slain I am tears in your eyes I am grief, I am lies Bygone are tolerance And presence of grace Scavengers are sent out To cleanse the human filth parades I am pure, I am true I am all over you I am laugh, I am smile I am the earth defiled I am the cosmic storm I am the tiny worms I am fear in the night I am bringer of darklight Earth successfully erased Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Blink 182 - Not Now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 The White Stripes - Lord, Send Me an Angel Fortsätter ladda inför Icky. Tell me what she looks like, I'll tell you what road she's on... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 U2 - Bullet The Blue Sky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 DJ Khaled - We Takin Over Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Tenacious D - The Government Totally Sucks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Kashmir - Mom in Love, Daddy in Space Everyone should have a mom in love, and a daddy in space Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Heed - The Other Side Odödlig låt och denna låt är fan en av de bästa låtarna som någonsin har skapats på denna planet, den är så förbannat BRA!!! I wonder where I'll go, without you hear. I wonder what I'll do, so far away from you... Naive orbs, I could see the pain there. Hiding away from times of that day... Naive orbs are we hiding away. From life that we hold still so precious, now? I wonder where I'll go, without you hear. I wonder what I'll do, so far away from you... Signs, the spirit is free. Rain through eyes out of me. When desire claims our pride. We'll meet on the other side. Closing doors, from the silence 'round us. Hiding away from life yesterday. Search no more, for the hero will say; No life can we hold yet so precious, more! I wonder where I'll go, without you hear. I wonder what I'll do, so far away from you... Signs, the spirit is free. Rain through eyes out of me. When desire claims our pride. We'll meet on the other side. Their hearts forever yearn... Like fire burn! In skies they'll meet again, eternally. Signs, the spirit is free. Rain through eyes out of me. When desire claims our pride. We'll meet on the other side. Signs, the spirit is free. Rain through eyes out of me. When desire claims our pride. We'll meet on the other side. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 CHOCKERING. Kent - Dom Andra. Kent - Pärlor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Le Sport - Your Brother Is My Only Hope Underbar refräng. Redigerad 20 april, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Dio - Holy Diver Holy Diver You've been down too long in the midnight sea Oh what's becoming of me Ride the tiger You can see his stripes but you know he's clean Oh don't you see what I mean Gotta get away Holy Diver Shiny diamonds Like the eyes of a cat in the black and blue Something is coming for you Race for the morning You can hide in the sun 'till you see the light Oh we will pray it's all right Gotta get away-get away Between the velvet lies There's a truth that's hard as steel The vision never dies Life's a never ending wheel Holy Diver You're the star of the masquerade No need to look so afraid Jump on the tiger You can feel his heart but you know he's mean Some light can never be seen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nas - Stillmatic Intro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Pantera - Cowboys From Hell. Jag klarade den här på expert på Guitar Hero nu ikväll. Star Power fixar solot. Nu är mitt liv fullbordat, nu kan jag dö lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Tenacious D - Beelzeboss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Enter Shikari - Sorry You're Not A Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts