P-C Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Artist: zentrix Låt: Ivan Bresznec tog hem vinsten Skiva: Äckligt godis räcker längre Genre: Bitpop så det bara smäller om det. År: 2007 Nya skivan var inte så jävla bra. För simpel för min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Nya skivan var inte så jävla bra. För simpel för min smak. Jasså? Själv tycker jag den är alldeles underbar. Simpelt? Jo, lite kanske. Men jag gillar det skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 The Killers - Mr. Brightside Förbaskat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Hatesphere - You're the Enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 "Gammal" goding, som jag äntligen har fått tag på. Le Sport - Tell No One About Tonight Laddas ner gratis (och lagligt, förstås) här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Zentrix nya var ju skräp i klass med SMK's nya som också var skräp.. Fan att ingen kan göra bra musik längre. Tacka vet jag SuperMultifaros. Han håller mig uppdaterad iaf. Dorothy's Magic Bag (feat. Spök-Jennie) - Ghost Ride Finns för nedladdning här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Billie The Vision And The Dancers - Absolutely, Salutely Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 The Devin Townsend Band - Planet Rain. What can we say, what are we doing here? Devins texter ftw, rent bipolärt oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Plus 44 - Baby Come On Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Mycket i SMKs nya platta var rätt kasst, zentrix nya har jag inte hört än... Jag gillar dock den här skarpt, säkert mycket p g a musikvideon! http://www.youtube.com/watch?v=qFVr9N4q4JY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 OK Go - Here It Goes Again. (LÄNK) En helt okej låt från en skiva som har bättre låtar. Musikvideon måste nog vara en av dom tuffaste någonsin. Om jag inte är helt bakom flötet så blev den framröstat och fick något pris på YouTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 OK Go - Here It Goes Again. (LÄNK) En helt okej låt från en skiva som har bättre låtar. Musikvideon måste nog vara en av dom tuffaste någonsin. Om jag inte är helt bakom flötet så blev den framröstat och fick något pris på YouTube. Views: 15,445,745 Comments: 13983 Favorited: 99838 times WoW ! Bra låt annars, videon var som du sa bland de häftigaste man sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Har ni några förslag på bra Trance musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Dirty Pretty Things - Gin & Milk Tror jag har tipsat om den här 100 gånger nu. Har lyssnat på den här låten i cirkus ett år nu, och jag tycker fortfarande den är lika bra. Det är fan något fel på den här låten. Give me something to die for! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 (redigerad) The Killers - Read My Mind Jag kan ju sitta och tipsa om The Killers-låtar i evighet, eftersom båda deras album är alldeles underbara Redigerad 17 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Slagsmålsklubben - Hänt Min favorit på den nya plattan, rawkar fätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Jason Mraz - I'm Yours Förra årets vår/sommar is teh shizzle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Sahara Hotnights - cheek to cheek En såndär låt man hatar att tycka om, för att den mördas av radio. Men den är förbannat svängig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Sahara Hotnights - cheek to cheek En såndär låt man hatar att tycka om, för att den mördas av radio. Men den är förbannat svängig. Nya albumet låter mycket lovande. Det släpps imorgon. Två andra låtar finns på http://www.myspace.com/saharahotnights Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Den enda låten som riktigt fastnat i min skalle från Arctic Monkeys nya är Arctic Monkeys - Teddy Picker What d'you mean, all things are equal? Who’d want to be men of the people When there’s people like you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts