Frenzy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Lifelover - M/S Salmonella. Baksmällan sitter kvar sedan gårdagen, det gör även spyan på toalettens vägg Jag vandrar runt likt en zombie i tristessen, hela tiden möter jag nya ansikten, vilket stör mig Bandaget stinker av sårvätska och var, men jag kan inte låta bli att lukta kontinuerligt Vinden blåser kallt, och jag får lust att hoppa ned bland de krossade isbitarna Jag har skickat dig ett vykort där det står: ”Farväl” Redigerad 15 april, 2007 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 The Strokes - Red light Two can be complete without the rest of the world Two can be complete without the rest of the world Do it for the people that have died for your sake An entire generation that has nothing to say How'd yoo make your way to me? Let's say you made a deal with me And I got your name and your home address And you're all trashed up with your big red belt I would almost say that you might need help I could drop you off at the next red light If it don't make sense or it don't feel right All the girls could never make me love them the way I love you Can't you see the sky is not the limit no more? I can see the elevator crashed the floor I can still see yesterday sailing away Seven billion people who got nothing to say Are you coming on to me? I saw your face then I heard that song It was so inviting it hurt my bones Well it looks like you but your eyes are grey And your hair is gone but your mind's okay Yes I like your smile but your forehead's cold I don't want you to be afraid and go I would cheat and lie and steal now I'll stay at home and kneel for you I was waiting For my baby, to arrive Right by my side Oh please Leave me alone tonight Forget the past Two can be complete without the rest of the world Oh you know I said it just to get you to laugh Do it for the people that have died for your sake An entire generation of entertainers to blame The light is red The camera's on. Get yourself a lawyer and a gun. Hate your friend's new friends like everyone. Childhood's end can be so competitive, Oh sky's not the limit and your never gonna guess what is... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Arctic Monkeys - 505. Nya albumet är helt sinnessjukt bra verkar det som efter första lyssningen. Mer seriöst och uppväxt album än förra, även om det inte alls var dåligt på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Arctic Monkeys - 505. Nya albumet är helt sinnessjukt bra verkar det som efter första lyssningen. Mer seriöst och uppväxt album än förra, även om det inte alls var dåligt på något sätt.Även Balaclava är en bra låt i min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Även Balaclava är en bra låt i min mening. Sant! Arctic Monkeys - Balaclava Und Arctic Monkeys - The View From The Afternoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 T.I. - U Dont Know Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Tipsar om Adam Green - Friends of Mine. Ni vet, låten som var med i 3-reklamen för någon/några månader sedan. Den är verkligen underbar! Hihi, jag har börjat lyssna på den här låten igen. Så himlans underbar. Edit: Aah, den går att lyssna på hur många gånger som helst. Den kommer åka upp i toppen på min last.fm, tror jag. Redigerad 15 april, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Atomic Swing - Panicburgh City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hypothermia - Del 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hatar och älskar denna låten på samma gång. Jag upptäcker den och börjar lyssna på den. Allt är skitbra. Någon månader senare börjar radio spela denna låten en gång i timmen. Då går en mental spärr automatiskt in. Klarar inte av att lyssna på radiomusik, hur bra låten än är egentligen. Håller helt med dig. Precis så var det för mig också. Radio/TV förstör allt nuförtiden... ---------------- Coldplay - Yellow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hatar och älskar denna låten på samma gång. Jag upptäcker den och börjar lyssna på den. Allt är skitbra. Någon månader senare börjar radio spela denna låten en gång i timmen. Då går en mental spärr automatiskt in. Klarar inte av att lyssna på radiomusik, hur bra låten än är egentligen. Får då helt enkelt rekomendera resten av albumet, som också är bra, och inte sönderspelat av radio. Som tur är så lyssnar jag nästan aldrig på radio -------------------------------------------------------------- Death Cab for Cutie - Soul Meets Body Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hypothermia - Del 3. Vacker låt.. som du sade, rikiga svenska ångest-känslor älskar alla skrik i låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Stoppa pressarna! zentrix har ju släppt nytt! http://www.x3e.org/~zentrix/zentrix_-_aeck...SE-2007-mgr.rar Finfinfint värre! Ska lyssna några gånger, sen återkommer jag med uttalanden om favoritlåtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Underoath - The Impact Of Reason Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Minister död - Blodflod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Angels & Airwaves - The Adventure Kanske den enda AvA låten jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Sonata Artica - Replica ------------- Minister död - Blodflod You are back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Barcode Brothers - Train Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Elastica - Vaseline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Lyssnar igenom Arctic Monkeys nya, måste höra mer innan jag kan uttala mig men: Arctic Monkeys - Flourescent Adolescent är låten som satte sig först, småmysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts