Lajnux Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 The Used - Take It Away Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Ja va bra, varför kritiserar du min musiksmak då? Metal (black metal i synnerhet) är kasst, du lyssnar på det bara för att du är vilsen. --- Tips: Pet Shop Boys - Suburbia Lost in the high street, where the dogs run Roaming suburban boys Mothers got a hairdo to be done She says theyre too old for toys Stood by the bus stop with a felt pen In this suburban hell And in the distance a police car To break the suburban spell Lets take a ride, and run with the dogs tonight In suburbia You cant hide, run with the dogs tonight In suburbia Break the window by the town hall Listen, the siren screams There in the distance, like a roll call Of all the suburban dreams Lets take a ride, and run with the dogs tonight In suburbia You cant hide, run with the dogs tonight In suburbia I only wanted something else to do but hang around I only wanted something else to do but hang around I only wanted something else to do but hang around I only wanted something else to do but hang around Its on the front page of the papers This is their hour of need Wheres a policeman when you need one To blame the colour tv? Lets take a ride, and run with the dogs tonight In suburbia You cant hide, run with the dogs tonight In suburbia Take a ride, and run with the dogs tonight In suburbia You cant hide, run with the dogs tonight In suburbia Run with the dogs tonight In suburbia You cant hide In suburbia In suburbia In suburbia In suburbia In suburbia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Metal (black metal i synnerhet) är kasst, du lyssnar på det bara för att du är vilsen. Nej, för jag tycker det är bra? för helvete alla tycker olika, vad är det ni tröga jävlar inte fattar ,JAG GILLAR MUSIKEN FÖR DET LÅTER BRA inte för jag är vilsen på något jävla sätt Redigerad 10 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Nej, för jag tycker det är bra? för helvete alla tycker olika, vad är det ni tröga jävlar inte fattar ,JAG GILLAR MUSIKEN FÖR DET LÅTER BRA inte för jag är vilsen på något jävla sätt Se, den gör dig aggressiv också. --- Tips Miles Davis Quartet - When Lights Are Low Redigerad 10 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Red Hot Chili Peppers - C'mon Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Metal (black metal i synnerhet) är kasst, du lyssnar på det bara för att du är vilsen. Nu skackar du skit --------- Arch Enemy - The Immortal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 The Shins - Black Wave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Hot Hot Heat - Dirty Mouth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Sov med The Shins - So Says I i natt. Mycket bra låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Sov med The Shins - So Says I i natt. Mycket bra låt The Shins - Turn On Me :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Tupac - When Thugs cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 The Shins - Turn On Me - Va, gillar du OCKSÅ choklad? - Ja! - Gillar du vanilj? - Jaa! - Jag med!! The Shins är underbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 - Va, gillar du OCKSÅ choklad? - Ja! - Gillar du vanilj? - Jaa! - Jag med!! The Shins är underbara Vanilj och choklad. Ja, dom är tamejfan wunderbar. Brukar alltid lyssna på "New Slang" när jag ska sova, så... harmonisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Vanilj och choklad. Ja, dom är tamejfan wunderbar. Brukar alltid lyssna på "New Slang" när jag ska sova, så... harmonisk. Yes, den är skitbra men lite uttjatad. Men Chutes Too Narrow är fortfarande deras bästa skiva, den nya är mindre bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Vienna Heat - Shake Your shoes = Vårkänsla! [ :: Video :: ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Hatesphere - The Beggining And The End Genre : Gothenburg Thrash / Death Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Blink 182 - Stockholm Syndrome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Ocean Colour Scene - The Day We Caught the Train Redigerad 11 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Marilyn Manson - The beatiful People. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 The Bravery-An Honest Misstake Kan inte få den ur skallen. Började med att jag hörde den i TC:NYC och sedan dess så har den stannat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts