kattälskaren Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Slagsmålsklubben - Malmö Beach Night Party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Jag är så jävla uppe i varv, kom nyss hem från en av dom bästa konserterna jag sett Nine Inch Nails Därav tipsar jag om låten som avslutade spelningen, låten som fick Annexet att lyfta till en helt annan himmel kändes det som. Nine Inch Nails - Head Like A Hole Redigerad 8 april, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Coldplay - In My Place Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Underoath - A Boy Brushed Red Living In Black And White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Takida - Losing Laser - det var en gång en fågel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Takida - Losing Åhå, ett fjortisband - Excite Bike - Intro 11 sekunder nostalgi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Underbart band, underbar sång, så jävla kaotisk black metal har jag aldrig hört förr. Band: Funeral Mist Låt: Holy Poison Genre: Black Metal Text: Shine through me Satan Yes, live now through this tool of yours Live through me, O seditious star, And like a thousand suns shall I spread thy light Like a thousand plagues A thousand wars I bind for thee the hope of man Bound on earth, bound in heaven Burn in me angel Yes, burn the self to kill the human within And fetter now these lustful limbs Fetter the flesh, choke the sin Laudamus te Adoramus te I condemn all in me that is not of thee And now I am the light that is above all Holy poison, holy doom Reborn for injection in the veins of man A mirror of fear to turn life against life Set me free in the plan of God Original serpent, hear me... see me... Enslave and use me I breathe only to take the form thou wish Quoniam tu solus sanctus Tu solus dominus And like a child frightened to obedience shall I do thy holy will Until eternity ends thereafter... Amen Shine through me Satan Yes, live now through this tool of yours Dwell through me, O seditious star, And like a thousand suns shall I spread thy light Like a thousand plagues A thousand wars A thousand hells and a thousand storms Glorificamus te Oremus Let us give praise Extol and worship Gratias agimus tibi propter magnam gloriam tuam Holy poison, holy doom Reborn for injection in the womb of wombs A spirit of chaos, God against God Now set me free in the plan of life The plan of God, holy doom A legion of spasms in the limbs of the bearer God against God against life against all Holy poison, holy doom... Redigerad 9 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Mycket skön, hatisk depressive black metal låt från deras senaste album Band: Shining Låt: Längtar Bort Från Mitt Hjärta Genre: Depressive Black Metal Text: För varje jävla steg jag tar Så ligger du där och lurar Fumlar mig in i blindo Väck från mitt ödets stig Min galenskap till ett lugn Mitt vansinne till ett handikapp Du malplacerade känslobank Jag vill döda dig Jag ska döda dig Jag måste döda dig Visa mig din värld och jag skall förstöra den Blotta mig dina drömmar och jag skall rasera dem Avslöja mig dina glädjekällor och jag skall mörda dem Du malplacerade fitta till känslobank Jag vill döda dig Jag ska döda dig Jag måste mörda dig Hahahaha, jag trodde såndär skitmusik på engelska var det värsta som fanns men på svenska var det ju 10 gånger värre. "DU MALPLACERADE FITTA TILL KÄNSLOBANK" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Hot Hot Heat - Talk to Me, Dance with Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Mötley Crüe - City Boy Blues Laddar för konserten, laddar för konserten, laddar för konserten. Lyssna på låten, njut av 80-talets helt klart bästa rockband. Snacka om starter på en av världens någonsin bästa skiva, kan fan inte hitta något negativt med den här låten. Tungt jävla riff också, perfekt refräng, skön text och vecker gitarr låten igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 The Hives - Walk Idiot Walk Sommaren.. 2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Mötley Crüe - City Boy Blues Laddar för konserten, laddar för konserten, laddar för konserten. Lyssna på låten, njut av 80-talets helt klart bästa rockband. Snacka om starter på en av världens någonsin bästa skiva, kan fan inte hitta något negativt med den här låten. Tungt jävla riff också, perfekt refräng, skön text och vecker gitarr låten igenom. Mötley Crüe - Kickstart My Heart <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Hahahaha, jag trodde såndär skitmusik på engelska var det värsta som fanns men på svenska var det ju 10 gånger värre. "DU MALPLACERADE FITTA TILL KÄNSLOBANK" Alla tycker olika, jag tycker låten e bra, och det är förövrigt bara shining som har sån typ av text/språk inom genren.. eller det är bara några låtar med shining, dem flesta låtarna har teman som Depression/Suicide, precis som vilket annat depressive black metal band.. Redigerad 9 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 The Shins - Sea Legs Mwah, trummorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 The Game - One Blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 A Static Lullaby - The Collision Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 +44 - No It Isn't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Kopriklaani - Väkirauta Korpiklaani - Korpiklaani Mumsiga låtar från Tales Along This Road. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Mötley Crüe - Kickstart My Heart <3<3<3 ---------- Jurassic 5 - Monkey Bars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Underbar tysk Indie Punk! Beatsteaks - Jane Became Insane Lyssna här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts