aikjonas12 Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Säkert! - Vi kommer dö samtidigt http://forum.macworld.se/style_emoticons/default/stjarnsmall.gif Dansade brevid dig Ville gå hem vid fyra Men jag stannade till sju Utan att våga säga mer än hej Du är rätt ung Jag är äldre än du Men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll Vi kommer att dö samtidigt, du och jag Vi kommer att dö samtidigt, du och jag Vi kommer att dö, dö En hund jag kände dog för en vecka sen Och några dagar senare dog hans hundkamrat Dom kände varandra fanns ingen poäng att leva utan en bästa vän Jag förstod det inte då men nu vet jag vem det kommer bli Vi kommer dö… Andas, jag kan inte andas För det låter så pinsamt kvavt där jag står brevid dig. För trött för att dölja, det måste vara uppenbart åh Kom inte närmre, åh snälla kom närmre Snälla kom närmre, snälla kom närmre, kom närmre... Vi dansade i samma takt Likadana hjärnor som redan tänkt på allting när någonting har hänt gjort allt i ironi för något som känslor men slippa vara smart i kväll. Vi kommer dö… Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 +44 - When your heart stops beating Åå vad jag älskar den här låten (Youtube) Dålig kvalitet ... som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Aaaaah, lever i total lycka nu! Sitter och lyssnar på Slagsmålsklubbens nya skiva, Boss For Leader Det är trots allt inte den där totala "WOOOOOOOW"-känslan, men vafan. SMK är SMK. Har bara lyssnat igenom ett par låtar, men fastnade för Speedboats. Lyssnalyssna! Btw, folk på msn tror att jag är full. Men jag är bara lycklig. Och tack Lajnux för tipset! Trodde inte den skulle finnas tillgänglig redan! Edit: Nu har jag suttit och tjurat över alla skitlåtarna.. Ända tills Han Som Tuggar Med Öppen Mun Dör drog igång! Så jävla underbar! DET HÄR är Slagsmålsklubben! Vem i HELVETE orkar ägna sitt liv åt att lyssna på kommersialiserade chiptunes? Fy fitta säger jag. Det ska vara the real deal, annars får det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 har klickat igenom låtarna lite snabbt och är besviken på att smk-soundet är helt borta. Ska ge den en chans ändå. Mm, inte alls samma känsla som på tidigare album. "Han Som Tuggar Med Öppen Mun Dör" är dock riktigt mysig. Men större delen var bara skit, faktiskt. Vem i HELVETE orkar ägna sitt liv åt att lyssna på kommersialiserade chiptunes? Fy fitta säger jag. Det ska vara the real deal, annars får det vara. MEMEME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Sleeper - Pyrotechnician Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Suede - Beautiful Ones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Megaman 2 Soundtrack - Dr.Wily Stage Mmyes, nostalgi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 The Killers - Smile Like You Mean It Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 The Killers - Andy, You're A Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) The Killers - All These Things I've Done EDIT: Skaffade mig det nya SMK-albumet, det var inte alls lika bra som de tidigare Redigerad 8 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Obie Trice feat. Eminem & 50 Cent - Love Me Riktigt lugn beat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Architecture In Helsinki - Wishbone In Case We Die-skivan har börjat växa på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 The Kelly Family - Ego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Little Man Tate - House Party At Boothy's Texten stämmer så bra... Inte så konstigt kanske då det är en ganska tam text, men ändå. Well i have got some information, tho i dont know your name, well theres a party going on at boothy's house, 1 Beelegit Lane So tell somebody, so tell somebody, so tell somebody new, bring a crate an some wine oh an you'll be fine, enough to see you through So have a drink an have a cigerette, drink an have a cigerette, kiss then ask the name, but it doesnt seem right, it feels a little funny, cause your sister kissed the same Well i sit in chair next to the CD player, talk to kid to some kid he could'nt be much gayer, his mates with his cousins, he's tryin to lay her, while the best friend guards the door. Things dont seem to get much better, scensters dancing in their sweaters, these four walls wont forget tonight, wont forget tonight. Things are going well an its quite an occasion, its winner stays on on the sony playstation, somebody's thrown up on the path, Balco's passed out in the bath Girls sing to kylie they try to look sexy, i gave one my number i told her to text, my boyfriends on the way he'll be here to collect me, if your quick we can go upstairs Has Anyone seen the phone books im ordering pizza, Maries at the door hand in hand with anita, the boys gather round eager to greet her, she smiles an walks on by, theres bottles an cans all over the place, nowhere to sleep, there is a space, i had a right good night in any case, same again next time Things dont seem to get much better, scensters dancing in their sweaters, these four walls wont forget tonight, wont forget tonight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) The Ramones-Do you remember rock n roll radio? Rock n, rock n roll radio! Redigerad 8 april, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Pung-Brock Bros. - Cosmo Canyon Kan laddas ner ifrån Bitpop.se, ni får dock leta reda på den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 The Cat Empire - Lullaby. Jag bara gillar den här skivan mer och mer. Egentligen är den inte alls min stil men man blir bara så himla glad av den. Helt underbar. Visst kan trumpetandet bli för mycket ibland men man överlever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Pink Floyd - One of These Days Skiiitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Mycket skön, hatisk depressive black metal låt från deras senaste album Band: Shining Låt: Längtar Bort Från Mitt Hjärta Genre: Depressive Black Metal Text: För varje jävla steg jag tar Så ligger du där och lurar Fumlar mig in i blindo Väck från mitt ödets stig Min galenskap till ett lugn Mitt vansinne till ett handikapp Du malplacerade känslobank Jag vill döda dig Jag ska döda dig Jag måste döda dig Visa mig din värld och jag skall förstöra den Blotta mig dina drömmar och jag skall rasera dem Avslöja mig dina glädjekällor och jag skall mörda dem Du malplacerade fitta till känslobank Jag vill döda dig Jag ska döda dig Jag måste mörda dig Redigerad 8 april, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Säkert! - Vi kommer dö samtidigt http://forum.macworld.se/style_emoticons/default/stjarnsmall.gif Dansade brevid dig Ville gå hem vid fyra Men jag stannade till sju Utan att våga säga mer än hej Du är rätt ung Jag är äldre än du Men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll Vi kommer att dö samtidigt, du och jag Vi kommer att dö samtidigt, du och jag Vi kommer att dö, dö En hund jag kände dog för en vecka sen Och några dagar senare dog hans hundkamrat Dom kände varandra fanns ingen poäng att leva utan en bästa vän Jag förstod det inte då men nu vet jag vem det kommer bli Vi kommer dö… Andas, jag kan inte andas För det låter så pinsamt kvavt där jag står brevid dig. För trött för att dölja, det måste vara uppenbart åh Kom inte närmre, åh snälla kom närmre Snälla kom närmre, snälla kom närmre, kom närmre... Vi dansade i samma takt Likadana hjärnor som redan tänkt på allting när någonting har hänt gjort allt i ironi för något som känslor men slippa vara smart i kväll. Vi kommer dö… Den är bra, kolla denna:. http://www.myspace.com/theanimalfiveplease Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts