Kiedis Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Visst, alla har redan hört den, men det måste vara världens bästa låt, ever... Alphaville - Forever young Hahah dom spelade på Viking Line för någon dag sedan Weeping Willows - Broken Promise Land Helt jävla underbar, kommer från deras första platta med samma namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Patrick Park - Life is a song Så J*vla underbar Kan höras här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Nine Inch Nails - Something I can never have Mmm, skön låt som man kan lyssna på innan man ska sova. You make this all go away. I just want something, I just want something I can never have... Redigerad 24 mars, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Burken ft. erikane - do you wanna be my fjortisboy. Hej, nu ska jag berätta en saga om, en liten gullig tjej som fyllt 14, hon är säkert allra vackrast på jorden och, tappar aldrig partyhumöret. Hon brukar smyga ut och supa och har ju nästan alltid kul. Snart är det dags att dra ut på en fest och jag smiter ut bakvägen Det är ju bäst så man inte blir sedd, min pappa dödar mig. Hej, hej, hej jag är bara 14 år kom och se på mig, kom och ta på mig Hej, hej, hej jag är bara 14 år kom och titta på mig, kom och ta på mig För jag vill ju bara va din tjej. Du får ta på mig om du ber mig snällt, för jag vill ju bara va med dig. Do you wanna be my fjortisboy? Hallå, hallå? Alltså kan du köpa ut åt oss? Amen alltså jag drack faktiskt hb förra helgen! Jag brukar dricka hb rätt ofta det är ju ganska gott och rätt billigt med! Jag brukar spana runt efter killar dom brukar vilja ha mina tjänster. Jag har ju nyss fått hemarrest men jag brukar ju gå ut ändå. Jag smyger ut när inte pappa kan se för det är ju en fredagkväll. Nu ska det festat hela natten lång 'cause I'm a fjortisgirl! Hej, hej, hej jag är bara 14 år kom och se på mig, kom och ta på mig Hej, hej, hej jag är bara 14 år kom och titta på mig, kom och ta på mig För jag vill ju bara va din tjej. Du får ta på mig om du ber mig snällt, för jag vill ju bara va med dig. Do you wanna be my fjortisboy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Keane - Is It Any Wonder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 In Flames - Come Clarity Galet skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Burken ft. erikane - do you wanna be my fjortisboy. Skämtar du? Kan du sätta dig på bussen, skruva upp tillräckligt och sitta och få gåshud av den låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Method Man feat. Fat Joe & Styles P - Ya Meen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Burken ft. erikane - do you wanna be my fjortisboy. Så jävla sämst låt, men sommarkvällarna då det var +25, man var på stranden med polare och lyssnade på den där.. Red Hot Chili Peppers - Easily Redigerad 24 mars, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Skämtar du? Kan du sätta dig på bussen, skruva upp tillräckligt och sitta och få gåshud av den låten? Sa jag det? Den duger att lyssna på. Så jävla sämst låt, men sommarkvällarna då det var +25, man var på stranden med polare och lyssnade på den där.. Precis, och nu har våren börjat komma hit upp, så då passade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 The Holloways - Great Britain. Nu har jag irrat iväg mig i indie-träsket lite längre än vanligt men det här är bra. Indierockpopska som visserligen är lite taskigt inspelad men med känsla. Egentligen är inte den här låten bättre än någon annan på skivan som är väldigt bra men den är första spåret så den kanske är över snittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Precis, och nu har våren börjat komma hit upp, så då passade den. Sommarlåtar ftw! Dom började spela Mange Schmidt - Glassigt i skolan förra veckan. DÅ kan du tänka dig att man blev somrig inombords. Jag känner mig t.o.m sprallig bara jag tänker på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Sommarlåtar ftw! Dom började spela Mange Schmidt - Glassigt i skolan förra veckan. DÅ kan du tänka dig att man blev somrig inombords. Jag känner mig t.o.m sprallig bara jag tänker på det Längtar till studenten då det åker runt massa ungdomar på lastbilsflak och skriker "Vi har tagit studenten" och tutar med huligan-tutor. Green Day - Time of Your Life It's something unpredictable, but in the end it's right I hope you had the time of your life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Yeah Yeah Yeahs - Date With A Night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Creed - Higher Har letat efter den låten så jävla länge! Tack! Hehe jag har själv letat efter den riktigt länge. Hör den ofta på 106,7 men dom jävlarna säger ju aldrig vad den heter Redigerad 24 mars, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Dire Straits - Money for nothing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Weird Al Yankovic - The Saga Begins Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 The Doors - Love Me Two Times Tjohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Buzzcocks - Orgasm Addict You tried it just for once and found it alright for kicks but now you've found out it's a habit that sticks you're an orgasm addict Sneaking in the backdoor with dirty magazines your mother wants to know what are those stains on your jeans you're an orgasm addict You get in heat you get in a sulk but you still keep beating your meat to pulp you're an orgasm addict You're a kid Casanova you're no Joseph it's a labour of love f***ing yourself to death you're an orgasm addict You're making out with school kids winos and heads of state you've even made it with the lady who puts the little plastic robins on the Christmas cakes butchers' assistants and bellhops you've had �em all here and there children of god and the joy strings international women with no body hair So you're asking in an alley and your voice ain't steady the sex mechanic's rough but you're more than ready you're an orgasm addict Johnny-want-f***ie everywhere and all ways he's got the energy he will amaze he's an orgasm addict he's always at it he's an orgasm addict Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Hets - Du Är Också Dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts