Littlemanie Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Frank Zappa - Ring Of Fire Redigerad 25 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Saosin - I Can Tell There Was An Accident Here Helskön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Sleeper - Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Cutting Crew - Just Died in Your Arms Tonight.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 In Flames - Evil In A Closet. En av In Flames bästa låtar enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 The Flaming Lips - Mr. Ambulance Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 The Faint - Phone Call Owh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 The Faint - Phone Call Owh. Bästa låten på skivan i min mening. Basen Kommer dom med ny skiva snart? Hörde något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 The Flaming Lips - Race For the Prize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Red Hot Chili Peppers - I Found Out, en riktigt funk-rock dänga. Rock out with your cock out Och när så många är inne på The Flaming Lips så hoppas jag att ni hört Clouds Taste Metallic, riktigt bra platta, kanske den bästa dom gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Bästa låten på skivan i min mening. Basen Kommer dom med ny skiva snart? Hörde något sådant. http://www.danceinmyblood.com/2006/12/04/t...-in-2007-maybe/ Tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Underoath - Its Dangerous Business Walking Out Your Front Door Riktigt skön låt! Kolla gärna videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Måste tipsa om världens grymmaste livevideo! http://youtube.com/watch?v=_eZzB5pFv90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 White Lion - When the Children Cry Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 White Lion - When the Children Cry Underbar :) Har letat efter den låten så jävla länge! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Billie the Vision & The Dancers - Summercat Tror att någon tipsade om den här för några månader sen, skitbra nontheless. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 In Flames - Evil In A Closet. En av In Flames bästa låtar enligt mig! In Flames - Cloud Connected Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Tror att jag tipsat om denna förut, men shit the same: Basshunter - Festfolk. INTE samma version som finns på hans skiva, den tidigare versionen är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 The Good, The Bad & The Queen - The Good, The Bad & The Queen Damon Albarn owns you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 The Bravery - No Brakes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts