kicken Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Fronda - Glider fram Snippet från hans kommande album, låter skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 EDIT: Tweak, Milburn var ju grymt bra, spec Send in the Boys http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=816301 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Rise Against - Like An Angel <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Eazy-E - Boyz In Tha Hood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 The Cardigans - Carnival Looptroop - Carneval Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Iggy Pop and The Stooges - My Idea Of Fun Fy fan vad bra deras nya platta är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 CJ Bolland - It Ain't Gonna Be Me Klubmusik så det skriker om det, and I loves it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Laakso - My Gods Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Melanie G - Håller med till 100%! Up Fruktansvärt bra cover på Håller med till 100%! Up. Redigerad 16 mars, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Laakso - My Gods Underbar /../ My darling needed some fresh air. These unsteady eyes were just too much to bear despite her love and care. /../ Barenaked Ladies - Old Apartment Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Pulp - Dishes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Sökte just tråden på Slagsmålsklubben. Varför har alla nublets rekommenderat Övningsköra och Rakade Ogonbryn Skall Det Vara? Visst är de bra, men de slår ta mig fanken inte Erd ist froh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Sökte just tråden på Slagsmålsklubben. Varför har alla nublets rekommenderat Övningsköra och Rakade Ogonbryn Skall Det Vara? Visst är de bra, men de slår ta mig fanken inte Erd ist froh. Varför har alla nublets rekommenderat SMK överhuvudtaget? Visst, är de bra, men de slår mig ta mig fanken inte Rymdkraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Blink 182 - Please take me home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Sökte just tråden på Slagsmålsklubben. Varför har alla nublets rekommenderat Övningsköra och Rakade Ogonbryn Skall Det Vara? Visst är de bra, men de slår ta mig fanken inte Erd ist froh. För övningsköra och Rakande Ögonbryn Skall Det Vara är något av nooblåtarna inom SMK.. Så folk tror att det är deras ända låtar, och dom har ingen aning om vilka dom är eller hur många låtar dom gjort. Sen har SMK blivigt så jävla hype, men jag tycker bara dom blivigt sämre. Dom stjäl utrymme fron mindre band så att säga. SMK har ett par riktiga bottennapp, men eftersom dom gjort så många låtar så slinker dom med utan att nån bryr sig. Sen finns det grupper som Ninjaspark och Rymdkraft som har gjort på sin höjd 20låtar, där alla är i samma klass som SMK's bästa låtar. Så i princip skulle dom vara jämnlika, men SMK har mer låtar och "vinner" pga det mer lyssnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Rise Against - Like The Angel <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Rise Against - Like The Angels <3 HA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Står "an" på WinAmp för mig. Aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Radiohead - Video Killed The Radiostar Lé Classico! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts