Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Sökte just tråden på Slagsmålsklubben. Varför har alla nublets rekommenderat Övningsköra och Rakade Ogonbryn Skall Det Vara? Visst är de bra, men de slår ta mig fanken inte Erd ist froh.

Varför har alla nublets rekommenderat SMK överhuvudtaget? Visst, är de bra, men de slår mig ta mig fanken inte Rymdkraft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sökte just tråden på Slagsmålsklubben. Varför har alla nublets rekommenderat Övningsköra och Rakade Ogonbryn Skall Det Vara? Visst är de bra, men de slår ta mig fanken inte Erd ist froh.

För övningsköra och Rakande Ögonbryn Skall Det Vara är något av nooblåtarna inom SMK.. Så folk tror att det är deras ända låtar, och dom har ingen aning om vilka dom är eller hur många låtar dom gjort.

Sen har SMK blivigt så jävla hype, men jag tycker bara dom blivigt sämre. Dom stjäl utrymme fron mindre band så att säga.

SMK har ett par riktiga bottennapp, men eftersom dom gjort så många låtar så slinker dom med utan att nån bryr sig. Sen finns det grupper som Ninjaspark och Rymdkraft som har gjort på sin höjd 20låtar, där alla är i samma klass som SMK's bästa låtar.

Så i princip skulle dom vara jämnlika, men SMK har mer låtar och "vinner" pga det mer lyssnare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor