kicken Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Fronda - Rullar fram Klassikern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Orkar inte läsa igenom 432 sidor för att se om låtarna e föreslagna innan Hehe, finns många låtar som återkommer ganska ofta här i Musiktips, finns ju inte direkt någon regel som säger att låten inte får vara tipsad om en gång förut. Mitt tips: James Brown & the Famous Flames - Papa's Got A Brand New Bag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Kaiser Chiefs - My Kind Of Guy Mycket skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Mika - Something Something Grace Kelly känns uttjatad.. haft den på mp3n sen den släpptes och nu varje gång den kommer förbi så får jag migrän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Fronda - Rullar fram Klassikern Gammal men bra Riktig festlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Busdriver - Imaginary Places Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Åh, vad bra Milburn är! Får tacka KalleR, för när jag tog mig i kragen för någon vecka sedan och skaffade all musik jag tänkt så länge "det måste jag fixa" men inte orkat, så påminde hans last.fm mig om dom. Egentligen ska jag gå och äta nu, men jag kan inte slita mig från dem.. Det säger kanske lite om dem Bästa låtarna är Send in the boys, What about next time och What you could've won. Skaffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 The Arcade Fire - Rebellion (Lies) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Ian Dury And The Blockheads - Hit Me With Your Rhythm Stick Är förövrigt med i vingreklamen. In the deserts of Sudan And the gardens of Japan From Milan to Yucatan Every woman, every man Hit me with your rhythm stick. Hit me! Hit me! Je t'adore, ich liebe dich, Hit me! hit me! hit me! Hit me with your rhythm stick. Hit me slowly, hit me quick. Hit me! Hit me! Hit me! In the wilds of Borneo And the vineyards of Bordeaux Eskimo, Arapaho Move their body to and fro. Hit me with your rhythm stick. Hit me! Hit me! Das ist gut! C'est fantastique! Hit me! hit me! hit me! Hit me with your rhythm stick. It's nice to be a lunatic. Hit me! Hit me! Hit me! Hit me! Hit me! Hit me! In the dock of Tiger Bay On the road to Mandalay From Bombay to Santa Fe Over hills and far away Hit me with your rhythm stick. Hit me! Hit me! C'est si bon, mm? Ist es nicht? Hit me! hit me! hit me! Hit me with your rhythm stick. Two fat persons, click, click, click. Hit me! Hit me! Hit me! Hit me! Hit me! Hit me! Hit me! Hit me! Hit me! Ow! Hit me! Hit me! Hit me! hit me! Hit me (x5) Hit me! Hit me! Hit me Redigerad 14 mars, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Fronda - Rullar fram Klassikern Hehe, jo den är skön att lyssna på lite då och då. Kaiser Chiefs - My Kind Of Guy Mycket skön! Oh, ja! Själv gillar jag Everything Is Average Nowadays starkt. Även Boxing Champ, den är otroligt mysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 The Arcade Fire - Rebellion (Lies). Lyssna mer. Awh, hela mattelektionen idag. Fick inte ett tal gjort Så kan jag passa på att tipsa om The Arcade Fire - Rebellion (Lies) The Arcade Fire - Rebellion (Lies) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Busdriver - Imaginary Places Disarmonia Mundi - Liquid Wings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 The Hidden Cameras - Death of a Tune Awooooooooooooo vad det här är bra! In the summertime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Iggy Pop-The Passenger Soilwork-Strangler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Argh, men... det var längesen ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 John Frusciante - Carvel Han kan solo också, han har grymt skön röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 The Cardigans - Carnival Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Underoath - A Boy Brushed In Red Living In Black And White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Babyshambles - The 32nd of December Skitbra EDIT: Tweak, Milburn var ju grymt bra, spec Send in the Boys Redigerad 15 mars, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Echobelly - King Of The Kerb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts