Lajnux Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Saosin - No Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Bo Knasters Proteser - I permobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Babyshambles - Pipedown Oh Paddy put the pipe down If you got the right sound If it's not the right sound Neither am I, oh my oh my En av de få bra låtarna som jag har hört med Babyshambles. Redigerad 12 mars, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Infected Mushroom - Mush Mushi POWERFUL, MAGICAL, EVIL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Clawfinger - Point of no return Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Bo Knasters Proteser - I permobil Den är så jävla skön. "Fyra dar för fyra mil... Jag sitter i permobil... om jag laddar baaatterieeet, räcker det ända hit... ända upp till korsningen, där jag hämtar tidningen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Babyshambles - Pipedown Oh Paddy put the pipe down If you got the right sound If it's not the right sound Neither am I, oh my oh my En av de få bra låtarna som jag har hört med Babyshambles. Äh. Fuck Forever, Killamangaro, ALBION (!!), 8 dead boys, The 32 of December med flera. Vad tycker du om The Libertines och Dirty Pretty Things? Edit: Kebab kan ju tipsa om Candy (Drippin' Like Water) (Feat. E-40, MC Eiht, Goldie Loc, Daz & Kurupt) med Snoop Dogg Redigerad 12 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) She Wants Revenge - I Don't Want To Fall In Love I would like to tell you, I would like to say That I knew that this would happen That things would go this way But I cannot deceive you, this was never planned I know that you're the right girl but do you think that I am the right man? 1...2...3...4,5,6,7, Right face wrong time, she's sweet (But I don't wanna fall in love) Too late, so deep, better run cause (but I don't wanna fall in love) Can't sleep, can't eat, can't think straight (I don't wanna) Så jävla sann låt. --- Slänger in Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston, introlåten till The Departed Redigerad 12 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 AIK Trubaduren- En bajen pundare Musik (En sockerbagare) En bajen pundare det bor på söder han tycker alla människor är hans bröder det gäller stora, det gäller små det gäller mest när han har rökt på Han följer Hammarby i alla väder och säljer braj klädd i grön-vita kläder han lockar stora, han lockar små han lockar den som vill testa på Men så en dag så hoppa' han på bussen och tog allt brajjet med sig norr om slussen där fanns det stora, där fanns det små som ännu aldrig hade provat på Men bäst han stog och dividera' priser så kom där plötsligt två stycken poliser som spöar stora, som spöar små som spöar helst den som har rökt på Men herr poliser ni kan inte ana jag hitta just en kasse marijuana jag frågar stora, jag frågar små jag frågar vem som denna tappat må Men bakom kumla bunkerns höga murar där sitter bajjen pundaren och tjurar han saknar stora, han saknar små han saknar aldra mest att röka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 She Wants Revenge - I Don't Want To Fall In Love I would like to tell you, I would like to say That I knew that this would happen That things would go this way But I cannot deceive you, this was never planned I know that you're the right girl but do you think that I am the right man? 1...2...3...4,5,6,7, Right face wrong time, she's sweet (But I don't wanna fall in love) Too late, so deep, better run cause (but I don't wanna fall in love) Can't sleep, can't eat, can't think straight (I don't wanna) Så jävla sann låt. --- Slänger in Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston, introlåten till The Departed Lyssna på Dropkick Murphys - The Green Fields Of France, underbart skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Äh. Fuck Forever, Killamangaro, ALBION (!!), 8 dead boys, The 32 of December med flera. Vad tycker du om The Libertines och Dirty Pretty Things? Jag sa ju "en av de få" Fuck Forever och Albion är också bra låtar nu när jag lyssnar noggrannare. Musikvideon till Fuck Forever är frääääsig http://www.youtube.com/watch?v=U0QWTHKeezQ...ted&search= The Libertines har många bra låtar bl.a. Music When the Lights Go Out och Boys in the Band. Dirty Pretty Things har jag inte hört, ska kollas upp någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Bob Dylan - Just like a Woman. "Nobody feels any pain..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Neutral Milk Hotel - Two-Headed Boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Bullets and Octane - Pirates Jag har lyssnat på den snart 500 gånger-ish. Har inte tröttnat på den än. Superb låt, bra sound, refrängen är fruktansvärt svängig och den sätter sig i skallen som en kommentar från Stell sitter i själen. Skaffa skivan Bullets and Octane - Bring The House Down och du slipper köpa några fler skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 The Hives - A.K.A I-D-I-O-T Riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Fronda - Tomtar & Troll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Orkar inte läsa igenom 432 sidor för att se om låtarna e föreslagna innan DOPE - Die motherfucker die FREAK KITCHEN - Propaganda Pie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) /.../ och den sätter sig i skallen som en kommentar från Stell sitter i själen. Haha, kan inte annat än hålla med. Vissa kommentarer sätter sig i hjärnan. Basshunter - So near so close Redigerad 13 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Kan ju tips om gruppen LIVE Massa låter perfekta till det långvariga förspelet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Disturbed - Land of Confusion <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts